در جلسه ستاد دهه فجر استان البرز ضمن ارائه برنامه‌ کمیته‌های ستاد، نواخته شدن زنگ انقلاب در ۱۲ بهمن ماه سال جاری در مدارس استان البرز مطرح شد.
کد خبر: ۵۵۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ 15 January 2018

به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی یزدی در جلسه ستاد دهه فجر استان البرز که صبح امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه ستاد دهه فجر استان البرز در سال جاری دارای ۲۴ کمیته است، اظهار داشت: استان البرز کمیته مردمی برگزاری مراسم را دارد که در استانهای دیگر وجود ندارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه برنامه دهه فجر سال جاری به سبب اینکه سال آینده چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، ادامه داد: این برنامه باید با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

در ادامه جلسه ابراهیم طاهرنژاد، مسئول کمیته ایثارگران با اشاره به اینکه بنیاد شهید استان مانند سالهای گذشته تیم‌های دیدار از ایثارگران تشکیل داده است، بیان کرد: در دهه فجر سال جاری راویان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به برنامه‌های گوناگون در سطح شهر و مدارس استان اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه در دهه فجر تاریخ شفاهی خانواده شهدا از صداوسیما استان پخش می‌شود، اضافه کرد: در مدارس شاهد مسابقات مقاله نویسی، شعر و انشا برگزار می‌شود.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سعیدی، مسئول کمیته امور مساجد استان البرز با اشاره به نقش محوری مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: باید در مساجد جریان دفاع از انقلاب و دستاوردهای نظام راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه باید دستاوردهای انقلاب برای کشور مشخص شود، ادامه داد: مردم باید دستاورد انقلاب را بدانند.

سعیدی با اشاره به اینکه این دستاوردها در قالب کتابچه‌ای در اختیار ائمه جماعات قرار می‌گیرد، عنوان کرد: مسئولان می‌توانند در این ایام با حضور در مساجد استان گزارشی از عملکرد خود به مردم ارائه دهند.

در ادامه جلسه خسرو ساکی مسئول کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزان استان با بیان اینکه زنگ انقلاب در ۱۲ بهمن ماه سال جاری در مدارس استان نواخته می‌شود، اضافه کرد: در مدارس مسابقات فرهنگی، ورزشی و هنری برگزار می‌شود.

امیر غفرانی هم به عنوان مسئول کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر البرز با بیان اینکه در این دهه ۴۵۲ برنامه در ۲ حوزه بانوان و آقایان، در بخش ورزش همگانی و قهرمانی برگزار می‌شود، ادامه داد: المپیاد ورزش همگانی در دهه فجر در استان البرز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی اسکیت کشور و برگزاری جشنواره بزرگ خودرو و موتورسیکلت در این ایام، بیان کرد: غبارروبی گلزار شهدا با حضور ورزشکاران البرزی برگزار می‌شود و در این راستا کلیپی از وقایع قبل از انقلاب تهیه و قبل از شروع برنامه‌های ورزشی پخش می‌شود.

همچنین محمد محمدی‌فر مدیرکل کمیته امداد استان البرز با اشاره به اعلام رسمی طرح واگذاری ۴۰۰ واحد مسکن مهر در ایام دهه فجر در استان البرز، گفت: در این ایام ۲۴۰ خانواده مددجو به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه در طرح “تفقد” کمیته امداد استان البرز ۴۰ خانوار در برنامه هستند، ادامه داد: کارگاه آموزشی با موضوع مهدویت، کارگاه خودباوری دینی و ملی و نقش عفاف و حجاب و کارگاه آموزشی رسالت زنان در عصر انتظار در این دهه برای مددجویان برگزار می‌شود.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار