رسیدگی به مشکلات آموزش و پرورش فردیس اولویت اول مسئولان
کمبود فضای آموزشی در فردیس نیازمند حمایت و توجه ویژه مسئولان استانی است و در این راستا اولویت اول مسئولان باید رسیدگی به مشکلات آموزش و پرورش باشد.
کد خبر: ۵۵۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 16 January 2018

به گزارش تابناک البرز،نماینده مردم کرج،فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود فضای آموزشی در فردیس نیازمند حمایت و توجه ویژه مسئولان استانی است.

محمدجواد کولیوند در حاشیه بازدید از مدارس شهرک مهندسی زراعی و بعثت مشکین دشت افزود: آموزش و پرورش رکن اصلی پیشرفت هر کشور است اما در این بین کمبود فضاهای آموزشی سبب به حداقل رسیدن کیفیت علمی و آموزش شده است.


وی ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان فردیس و مهاجر پذیری آن و افزایش جمعیت دانش آموزی تامین فضاهای آموزشی مطابق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اجرای نظام های مختلف آموزشی در مدارس کشور بسیار جدی و ضروری به نظر می رسد.


کولیوند اظهار داشت: قرار شد در اولین شورای آموزش و پرورش استان یکی از موضوعات ویژه که پیگیری شود مشکلات آموزش و پرورش شهرستان فردیس است.


وی افزود: همچنین با فرماندار فردیس صحبت شد که در شورای اداری شهرستان فردیس اولویت اول موضوع رسیدگی به مشکلات آموزش و پرورش فردیس باشد.


نماینده مردم کرج،فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای ارتقاء سرانه فضای آموزشی باید با بهره گیری از کمک خیرین مدرسه ساز نهایت استفاده بکار گرفت.


کولیوند افزود: برای مستقل شدن ساختمان آموزش و پرورش شهرستان فردیس نیازمند مکان مناسب است که این ساختمان باید در شهرک اداری این شهرستان دیده شود.


وی افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته هر سال از مدارس مناطق آموزش و پرورش بازدید و از نزدیک شرایط فیزیکی مدارس و کمبود تجهیزات و تراکم دانش آموزی مورد بررسی قرار می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار