نماینده مردم کرج:
نماینده مردم کرج، برای دلجویی و دیدار با خانواده سرملوان عبدالغنی ثامری از جان باختگان حادثه نفتکش سانچی در منزل وی حضور یافت.
کد خبر: ۵۵۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 19 January 2018

به گزارش تابناک البرز، نماینده مردم کرج، برای دلجویی و دیدار با خانواده سرملوان عبدالغنی ثامری از جان باختگان حادثه نفتکش سانچی در منزل وی حضور یافت.

محمد جواد کولیوند با تسلیت و ابراز همدردی با خانواده سرملوان ثامری و سایر جان باختگان مظلوم حادثه نفتکش سانچی گفت: این حادثه از حوادث نادر دریانوردی است که کشور را در غم و اندوه فرو برد و ملتی را عزادار کرد.


وی با بیان اینکه منتظر تکمیل گزارشات تیم پیگیری این حادثه هستیم، افزود: به زودی و با تکمیل گزارش های تیم پیگیری، مجلس از وزارت کشور و این تیم خواهد خواست تا ابعاد این حادثه را برای نمایندگان تشریح کرده و در جلسه ای به سؤالات پاسخ دهند.


وی ضمن تأکید بر اینکه ابهامات در خصوص این حادثه باید رفع شود، اضافه کرد: باید خانواده های این جان باختگان در جریان وقوع این حادثه قرار گرفته و بدانند چگونه عزیزانشان در این حادثه جانفشانی کرده اند.


وی به خانواده های داغدیده اطمینان داد که مسئولین کشور و نمایندگان مجلس تمام تلاش خود را برای پیگیری و روشن شدن ابعاد این حادثه خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار