رئیس پلیس راه قزوین:
رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: با آغاز بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان، رانندگان با تجهیزات ایمنی و زمستانی و با رعایت سرعت مطمئنه در محورها رانندگی کنند.
کد خبر: ۵۵۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 21 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، نصراله بیگلری اظهار داشت: از صبح امروز در محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش باران و در ارتفاعات و گردنه‌ها بارش برف بوده‌ایم که هم اکنون نیز ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به اجرای طرح زمستانی در کل کشور بالاخص در گردنه‌های برفگیر، از رانندگان تقاضا می‌شود از سفرهای غیرضروری اجتناب و در صورت لزوم به سفر از سلامت تجهیزات ایمنی و گرمایشی و سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل و ملزومات زمستانی و توشه راه به همراه خود داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: همراه داشتن زنجیرچرخ و استفاده در زمان لزوم، اجباری بوده و از تردد رانندگانی که فاقد زنجیرچرخ هستند در گردنه جلوگیری به عمل آمده و اعمال قانون لازم صورت می‌گیرد.

بیگلری توصیه کرد: تمام رانندگانی که قصد عبور از آزادراه‌ها، جاده‌ها و گردنه‌های برف‌گیر و کوهستانی استان را دارند با هوشیاری کامل و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با رعایت سرعت مطمئنه در جاده لغزنده رانندگی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار