رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: از سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی جهت ایجاد اشتغال پایدار در مازندران حمایت می‌کنیم.
کد خبر: ۵۵۶۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 23 January 2018

به گزارش تابناک : محمد محمدپور عمران در دیدار با الکس تسی مدیرعامل شرکت RBS کشور چین و هیئت همراه، اظهار کرد: از سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی جهت ایجاد اشتغال پایدار در مازندران حمایت می‌کنیم.

وی افزود: برخی صنایع بزرگ و مادر تاکنون در مازندران کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند که امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده شاهد فعالیت این صنایع در استان مازندران باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه استاندار هفته‌ گذشته به بنده مأموریت داد که طرح‌های بزرگ و مادر را جهت رونق اشتغال شناسایی و تحلیل کنم، بیان کرد: از همکاری این شرکت چینی که دارای سابقه خوبی در اجرای پروژه‌های بزرگ و مادر است، در مازندران استقبال می‌کنیم.

محمدپور خطاب به هیئت چینی با بیان اینکه ما برای پروژه‌هایی که دارای اولویت باشند، بهترین شرایط را در استان مازندران فراهم می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در استان مازندران و در سطح کشور ظرفیت‌های خوبی در بخش نیروی انسانی و هم تجهیزات وجود دارد که علاقه‌مند هستیم آن‌ها را به شما معرفی و شما بر اساس تشخیص از آن‌ها استفاده کنید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان اظهار امیدواری کرد این شرکت هر چه زودتر مقدمات اجرایی پروژه‌های خود به‌ویژه صنایع مادر در مازندران را آغاز کند.

 

 

منبع : بلاغ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار