"ثمرین" شهر شد؛
با پیگیری های صورت گرفته دستور ارتقای بخش ثمرین به شهر از وزارت کشور اخذ شد.
کد خبر: ۵۵۶۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷ 23 January 2018
به گزارش تابناک اردبیل، رضا کریمی از تبدیل روستای ثمرین به شهر خبر داد و گفت: امیدوارم این موافقت شروعی برای ارتقای روستاهای ایردیموسی شهرستان سرعین؛ نیارق، سوها و حور شهرستان نمین و آراللوی کوچک، بزرگ و خیارک شهرستان اردبیل به شهر باشد. 
 
وی با بیان اینکه متناسب با تغییر از بخش به شهر، دهیاری به شهرداری ارتقا می‌یابد، افزود: در همین راستا امکانات لجستیک و حتی تعداد منابع انسانی نیز افزایش می‌‎یابد. 
 
کریمی تصریح کرد: شورای روستا به شورای شهر تبدیل می‌شود و تعداد نماینده شورای بخش ثمرین در شورای شهرستان اردبیل از یک نفر به دو نفر افزایش می‌یابد، در نتیجه با دو رای در شورای استان میزان تاثیرگذاری در تصمیمات شورای شهرستان افزایش می‌یابد. 
 
نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:  ساختمان و مراکز دستگاه‌های خدماتی و اداری در شهر ایجاد می‌شود که موجب شتاب بخشی به ارائه خدمات می‌شود. 
 
وی با بیان اینکه مردم شهر به تناسب امکانات از تسهیلات ملی برخوردار می‌شوند، افزد: شرایط زیست محیطی و مراقبت های بهداشتی نیز ارتقا می‌یابد. 
 
کریمی خاطرنشان کرد: طبق قانون بخش‌هایی که دارای حدود سه هزار و 500 نفر جمعیت هستند به شهر تبدیل می‌شوند، بنابراین حق مسلم مردم منطقه است که از امکانات بهره‌مند شوند.  

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار