بهبود سیمای شهری یکی از محورهای کاری مدیریت شهری کرج در دور جدید فعالیت ها است و ساماندهی مبادی ورودی شهر این کلانشهر در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۵۶۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ 23 January 2018

به گزارش تابناک : براین اساس طرح های مختلفی از سوی شهرداری کرج و سازمان های تابعه آغاز شده که شاخص ترین آن اجرای طرح بهبود نگهداشت شهر کرج محسوب می شود.

اما در کنار این طرح که تاکنون در ۹ منطقه شهری اجرا شده موضوع ساماندهی ورودی های شهر کرج نیز به عنوان یک محور کاری مهم در دستور کار شهرداری کرج قرار گرفته و سازمان سیما ومنظر به عنوان متولی اصلی زیباسازی و فضای سبز شهری را برآن داشته تا بهسازی و ارتقا بصری ورودی های شهر کرج به عنوان ویترین این کلانشهر را در دستور کار خود قرار دهد.

نزدیک شدن به ایام پایانی سال و بالا رفتن تردد مسافران از کرج نیز این ضرورت را دوچندان کرده تا موضوع ساماندهی و زیباسازی ورودی های شهر کرج در دستور کار مدیریت شهری قرار بگیرد.

در این ارتباط ودر راستای این سیاست کاری عملیات بهسازی و توسعه فضای سبز حاشیه خط ۴ حصار  به عنوان ورودی اصلی کرج در دستور  قرار گرفته است.

رییس سازمان سیما، منظر وفضای سبز شهرداری کرج در این ارتباط گفت: حاشیه خط ۴ حصار در منطقه ۱۱ شهرداری کرج  از جمله مناطقی است که به جهت شاهراه  بودن در این منطقه و تردد مسافران در این محل،   آیینه  شهر کرج محسوب می شود و  ایجاد سیما و منظر مطلوب در این قسمت از شهر حاکی از فرهنگ و هویت این کلانشهر است.

حسین عطایی افزود: لذا با توجه به این موضوع  وبا توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و فرا رسیدن نوروز ۹۷ سیما و منظر ورودی اصلی کرج در خط ۴ حصار بهسازی می شود.

وی ادامه داد: از طرفی نابسامانی و آشفتگی سیمای شهری در ابعاد و لایه های مختلف آن بر روحیات و رفتارهای شهروندان تأثیرقابل توجهی می گذارد و سبب تنزل کیفیت محیطی می شود و نارضایتی شهروندان نسبت به شهر و عدم تلاش برای بهبود وضعیت آن را رقم می زند.

 عطایی تصریح کرد: بر همین اساس تلاش مجموعه مدیریت شهری علاوه بر ارایه ی راهکارهای اجتماعی و فرهنگی و سیاستگذاری، از طریق وضع قوانین و ضوابطی ناظر بر ارتقای کیفی منظر شهری و هدایت طرح های توسعه ای است.

رییس  سازمان سیما، منظر وفضای سبز شهرداری کرج در پایان گفت: در این راستا سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اقدام به بهسازی و بهبود تمامی مناطق ۱۰ گانه شهر کرج در حوزه های منظر آرایی و فضای سبز  کرده است.

 

 

 

منبع : قدس آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار