مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی گفت: همه 42 هزار کلاس درس سطح استان از سامانه گرمایشی امن و مطمئن برخوردارند.
کد خبر: ۵۵۷۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷ 27 January 2018

به گزارش تابناک : جاسم حسین پور روز شنبه با اشاره به استانداردسازی سامانه های گرمایشی مدارس و نصب شوفاژ با استقرار موتورخانه مرکزی، افزود: در سه سال اخیر به طرز بی سابقه ای 18 هزار کلاس درس در قالب 2600 مدرسه به سامانه های گرمایشی استاندارد موتورخانه مجهز شده اند.
وی افزود: پیش بینی می شود که همین تعداد کلاس درس دیگر ظرفیت و قابلیت تجهیز به موتورخانه و سامانه حرارت مرکزی را داشته باشند.
مدیرکل نوسازی مدارس خراسان رضوی اظهار کرد: بقیه مدارس استان نیز از سامانه های گرمایشی موتورخانه قدیمی، بخاری گازی و در مناطقی که گاز ندارند بخاری های کاربراتوری استاندارد نفتی بهره مند هستند.
حسین پور با اشاره به پیش بینی کاهش دما و برودت هوا در روزهای آینده در این استان به مدیران مدارس توصیه کرد که از خاموش کردن موتورخانه مدارس، در ایام تعطیل خودداری کرده و درجه آن را روی 30 تنظیم کنند و در سایر ایام هفته درجه بین 60 تا 70 تنظیم شود.
وی افزود: مسیر گازوئیل موتورخانه ها به وسیله مناسب پوشانده تا از یخ زدگی جلوگیری شود ضمن اینکه مسیر لوله خروجی در بخاری گازی نیز حتما بازبینی شود.
استان خراسان رضوی دارای یک میلیون و 200 هزار دانش آموز با هفت هزار و 500 باب فضای آموزشی است.

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار