فرماندار فردیس تاکید کرد:
فرماندار فردیس گفت: شورای فرهنگ عمومی محور اصلی برنامه ریزی فرهنگی یک شهرستان است و همه دستگاه‌ها باید برای اعتلای سطح فرهنگ عمومی شهرستان فردیس در حد توان مشارکت کنند.
کد خبر: ۵۵۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰ 27 January 2018

به گزارش تابناک البرز، ابوالفضل اینانلو در دیدار رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس، افزود: با برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی بسیاری از مشکلات فرهنگی تحت پوشش قرار می گیرد و باتوجه به تراکم جمعیتی وآسیب های اجتماعی که در شهرستان فردیس وجود دارد، باید توجه بیشتری به مسائل فرهنگی داشته و آن را اولویت کاری قرار دهیم.


وی افزود: نگاه و رویکرد در مجموعه کاری فرمانداری این است که همه در کنار هم باید تلاش کنیم و رفع مشکلات مردم را اولویت کاری قرار دهیم.


اینانلو اظهار داشت: اگر برنامه های فرهنگی و مناسبتی شهرستان که در طول سال برگزارمی شود، در قالب یک برنامه مدون و از طریق شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساماندهی شود می توان امید داشت که معضلات فرهنگی شهرستان به نحوه مطلوبی بهبود یافته و آسیب های اجتماعی کاهش یابد.


فرماندار فردیس گفت: در شهرستان فردیس با توجه به جمعیت جوان می توان با هم افزایی دستگاهای فرهنگی شاهد شکوفایی فعالیت های فرهنگی وقرآنی بود.


اینانلو افزود: در هرجامعه ای بتوانیم فرهنگ آن جامعه را بر اساس مسائل دینی و انقلابی، ایثار وشهادت ساماندهی کنیم بسیاری از کارها راحت تر انجام خواهد شد.


وی در ادامه افزود: همه ما یک رسالت شخصی و یک رسالت کاری داریم. باید زبان به زبان و چهره به چهره برنامه ها را سمت و سوی فرهنگی سوق دهیم.


در این دیدار سیدهادی جوادی نیا رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فردیس ضمن تشکر از فرماندار وعده داد که با استفاده از تمام ظرفیت های موجود برای اعتلای فرهنگ شهرستان کوشا باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار