مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت:مددجویان روستایی تحت پوشش بهزیستی استان می‌توانند سالیانه با پرداخت ۳۰ هزار تومان از بیمه تکمیلی بنیاد برکت شده و از مزایای آن در طول سال بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۵۵۹۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶ 30 January 2018

به گزارش خبرنگار تابناک ،دکتر امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بهزیستی با شرکت خدمات بیمه برکت (وابسته به بنیاد برکت) در راستای بهره مندی مددجویان از مزایای این بیمه، اظهار داشت: بنیاد برکت اقدام به ارائه بیمه نامه عمر و حوادث گروهی با پوشش امراض خاص برای ایتام و کودکان بدسرپرست تحت پوشش بهزیستی کرده است.

وی خدمات ارائه شده برای این گروه از جامعه هدف بهزیستی توسط بنیاد برکت را رایگان اعلام کرد و ابراز داشت: به موجب این تفاهم نامه گروهی از مددجویان تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تعهدات بیمه گر در این زمینه شامل فوت به هر علت، فوت بر اثر حادثه، نقص عضو و از کارافتادگی بر اثر حادثه، هزینه‌های پزشکی و امراض خاص است.

این مقام مسئول اضافه کرد: پرداخت حق بیمه مددجویان مستمری بگیرتوسط بهزیستی انجام می‌گیرد و مابقی مددجویان می‌توانند با پرداخت کمترین هزینه‌ای در طول سال بیمه شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار