سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به شرایطی که هفته گذشته در تهران تجربه کرده بودیم، مسئولان ورزشگاه آزادی برای برگزاری خوب مسابقه، سنگ تمام گذاشته بودند.
کد خبر: ۵۶۱۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴ 03 February 2018

به گزارش تابناک : حمیدرضا گرشاسبی اظهار داشت:

در فوتبال مسائل زیادی مورد توجه قرار می‌گیرد، اما به بعضی مسائل کمتر توجه می‌شود. مثلا تا وقتی مشکلی به وجود نیاید به تلاش‌های عوامل برگزاری مسابقه، به ویژه شرایط ورزشگاه توجه نمی‌شود و من وظیفه خودم می‌دانم تا از طرف باشگاه و هواداران پرسپولیس بابت میزبانی خوب ورزشگاه آزادی، از مسوولان این مجموعه تشکر کنم.

وی ادامه داد: هفته گذشته به خاطر بارش شدید برف که بارش رحمت الهی بود، شرایط سختی هم به وجود آمد ولی دیدیم که ورزشگاه آزادی به چه خوبی و زیبایی بازی پرسپولیس و سپاهان و آن تعداد تماشاگر را میزبانی کرد. قطعا این مسئله برای پرتماشاگرترین تیم آسیا و محبوب‌ترین تیم ایران اهمیت ویژه‌ای دارد و بابت آن از مسئولان مجموعه تشکر می‌کنیم. قطعا با همین تلاش شبانه روزی عزیزان، ورزشگاه آزادی در لیگ قهرمانان آسیا نیز میزبانی خوبی را انجام خواهد داد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: همچنین جا دارد یک بار دیگر از هواداران پرسپولیس هم تشکر کنیم. البته بهترین تشکر از این هواداران پر شور و منحصر به فرد، این است که بهترین نتیجه را تقدیمشان کنیم و تلاش تمام مجموعه تیم و باشگاه همین است. با این وجود باید یادآوری کنیم تمام لطف و صفا و روح فوتبال، پرسپولیس و ورزشگاه‌ها به حضور این تماشاگران است.

 

 

 

منبع : ورزش 11

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار