یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در تذکری از مشکلات فرهنگیان برای ادامه تحصیل انتقاد کرد.
کد خبر: ۵۶۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ 03 February 2018

به گزارش تابناک : روح‌الله بابایی صالح در جلسه علنی عصر امروز (شنبه) مجلس با تسلیت فرا رسیدن شهادت حضرت زهرا (س) و تبریک آغاز دهه فجر در تذکری شفاهی به وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: امروز فرهنگیان برای ادامه تحصیل دچار مشکل شده‌اند. فرهنگیان خودشان در زمینه تحصیل نقش دارند، لذا نباید در ادامه تحصیل با مشکل مواجه شوند. لطفا در جهت حل این مشکل اقدامات لازم صورت گیرد.
وی در ادامه گفت: متاسفانه امروز در بعضی از مناطق مدارس شبانه روزی حتی پول خرید نان را ندارند و اگر خیرین نباشند باید مدارس شبانه‌روزی را تعطیل کنیم. لطفا در خصوص سرانه دانش‌آموزی خصوصا سرانه مدارس شبانه روزی رسیدگی‌های لازم صورت گیرد.
بابایی در تذکری دیگر به وزیر نیرو گفت: من از ایشان سوال دارم که آیا مصوبه مجلس بالاتر است یا آیین‌نامه داخلی شما؟ در مناطق مختلف کشور، از همکاران شما مدعی‌اند که بر اساس آیین‌نامه داخلی وزارت نیرو عمل می کنند. امروز مصوبه سال ۸۹ مجلس شورای اسلامی اجرایی نشده که متاسفانه عدم اجرای مصوبه مجلس باعث شده برداشت از آبهای زیرزمینی کاهش پیدا نکند.
نماینده مردم بوئین زهرا افزود: اگر این مصوبه اجرا می شد، با برداشت‌های اضافی مقابله صورت می گرفت و ۷۵ درصد از برداشت‌ها در مناطق ممنوعه نیز کاهش می یافت. امروز برخی از همکاران شما بعد از صدور مجوز بهره‌برداری آب اقدام به پلمب کردن برخی چاه‌ها کرده‌اند و در بعضی از مناطق بعد از صدور مجوز اقدام به کم کردن حق‌آبه کشاورزان کرده‌اند. امیدواریم هرچه سریعتر به این موضوع رسیدگی شود.

 

 

 

منبع : آنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار