مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با تاکید بر کمبود امکانات سخت افزاری وفضای آموزشی در این استان گفت: علیرغم نارسایی های موجود البرز در میزان نرخ باسوادی رتبه پنجم کشور را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۵۶۲۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷ 06 February 2018

به گزارش تابناک : خسرو ساکی اظهار کرد: اختلاف ملکی بین آموزش و پرورش و اشخاص حقیقی و حقوقی، فرسودگی مدارس، کمبود فضای آموزشی، کمبود رفاهی فرهنگیان و معلمان از جمله مشکلاتی است که گریبان آموزش و پرورش البرز را گرفته است.

وی در ادامه افزود: علیرغم این مشکلات دستاوردهایی قابل توجه رقم خورده است که از آن جمله می توان در بحث رتبه علمی مقطع متوسطه به جهش ۱۴ پله ای و رسیدن به جایگاه یازدهم در سال ۹۶ اشاره کرد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان البرز با اشاره به کسب ۹۲ مدال طلا، نقره و برنز توسط دانش آموزان استان در رویدادهای مختلف علمی افزود: این دستاورد ها در سالهای اخیر نمود بیشتری داشته است و مرهون زحمات معلمان  و مشارکت های فعال مردم و خیرین و البته استعداد بالای دانش آموزان بوده است.

ساکی به جلسه مشترک روز گذشته با اعضای شورای شهر کرج اشاره کرد و گفت: دراین نشست به معضلات موجود در خصوص مباحث حمل و نقل دانش آموزان، سرویس مدارس، بهسازی و زیبا سازی مدارس فرسوده، تکریم معلمان و فرهنگیان اشاره شد.

وی درپایان تاکید کرد: پرداختن به این مسائل و حل آن در راستای ارتقاء زندگی و توانمند سازی مناطق محروم به شکل چشمگیری موثر خواهد بود.

 

 

منبع : قدس آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار