فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: هدف ما تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری و رسیدن به اهداف چشم انداز بیست ساله است، که ان‌شاءالله با مشارکت مردم، تلاش‌ مسئولان و حمایت دولت بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.
کد خبر: ۵۶۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴ 07 February 2018

به گزارش تابناک : هدایت الله جمالی پور، فرماندار ویژه شهرستان ری در مراسم افتتاحیه سالن ورزشی روستای قمی آباد که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و دیگر مسئولان شهرستان برگزار شد ضمن تبریک ایام دهه فجر و گرامیداشت یاد و مقام امام راحل(ره) و شهدای انقلاب، حضور نمایندگان مجلس در شهرستان را در کمک به حل مشکلات منطقه بسیار تاثیر گذار توصیف کرد و گفت: امیدوارم حضور نمایندگان مردم در منطقه در برطرف کردن مشکلات و سرعت بخشیدن به ارائه خدمات در روستاها و شهرهای کمک کند.

جمالی پور در ادامه با اشاره به اقدامات و برنامه‌های انجام شده در پنج سال گذشته، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های موفقیت ما در حوزه خدمت رسانی، همدلی و هم زبانی بین مسئولان بود که خارج از نگاه و بحث‌های سیاسی بین مسئولان و خدمت‌گذاران وجود داشت؛ این همدلی و هم زبانی، یک فراغت خاطر و آرامش را به ارمغان آورد که کمک کرد تا بتوانیم با فراغت خاطر به وظیفه خودمان که خدمت‌گذاران به مردم و جامعه است، جامه عمل بپوشانیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: علی‌رغم مشکلات اعتباری که در این پنج سال با آن مواجه بودیم، خوشبختانه توانستیم در حوزه آب شرب، راه‌سازی، بهداشت و درمان و ورزش گام‌های بزرگی را برداریم.

وی ورزش را یکی از عوامل پیشگیری از بروز بزه توصیف کرد و افزود: فعالیت‌های ورزشی و بسترسازی در سلامت روان جامعه بسیار تاثیرگذار است و امیدواریم با کمک ‌نهادعای مختلف مربوطه و همین‌طور حمایت مجلس شورای اسلامی بتوانیم خدمات بهتری را به مردم عزیز در حوزه ورزش و سایر حوزه‌ها ارائه دهیم.

جمالی پور در بخش پایانی صحبت‌های خود به مشکل اشتغال داشت جامعه اشاره کرد و گفت: هدف ما تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری  و رسیدن به اهداف چشم انداز بیست ساله است، که ان‌شاءالله با مشارکت مردم، تلاش‌ مسئولان و حمایت دولت بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

 

 

منبع : تهران نیوز 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار