عضو کمیسیون تلفیق بودجه روند بررسی بندها و تبصره‌های ارجاعی لایحه بودجه ۹۷ به کمیسیون تلفیق بودجه را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۶۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 08 February 2018

به گزارش تابناک : مهرداد بائوج لاهوتی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند بررسی بندهای ارجاعی لایحه بودجه 97 از صحن به این کمیسیون، گفت:اعضای کمیسیون اکثر بندها و تبصره‌های ارجاعی از صحن علنی به کمیسیون را بررسی و برای بررسی مجدد در صحن به هیئت رئیسهمجلس ارجاع داده‌اند.
وی با بیان اینکه تنها بندهای ارجاعی روز (سه‌شنبه ۱۷ بهمن) باقی مانده است، افزود: بندهای ارجاعی به کمیسیون تلفیق در صبح روز(دوشنبه ۲۳ بهمن) ارزیابی و برای بررسی و تصویب در صحن تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه به نکات و مواردی که علی لاریجانی رئیس مجلس به اعضای کمیسیون جهت ارزیابی در کمیسیون تلفیق تاکید کرده، اشاره کرد و گفت: بحث آلودگی هوا، کوچک‌سازی دولت و همچنین بحران آب از جمله این نکات هستند.
تصمیمات جدید مجلس برای افزایش قیمت سوخت و پراخت یارانه
لاهوتی با بیان اینکه درباره نکات رئیس مجلس نیز در جلسه صبح دوشنبه کمیسیون تلفیق بودجه بحث و تبادل‌نظر می‌شود، گفت: با توجه به اینکه ۴۲ تن از نمایندگان در کمیسیون تلفیق عضو هستند جلسه علنی پارلمان به حد نصاب نمی‌رسد بنابراین جلسه علنیبهارستان‌نشینان به منظور بررسی لایحه بودجه در نوبت بعد از ظهر برگزار می‌شود.

 

 

منبع:تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار