رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ، بهبود محيط کسب و کار را يکي از اصلي ترين محورهاي اقتصاد مقاومتي بر شمرد.
کد خبر: ۵۶۳۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 09 February 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ جمشید انصاری دیروز در در نشست ستاد راهبري و مديريت اقتصاد مقاومتي استان یزد با بیان این مطلب افزود: استان يزد در زمينه شاخص هاي بهره وري و فضاي کسب و کار جايگاه مناسبتري نسبت به ساير استانها دارد.
وی با اشاره به مسئوليتي که سازمان اداري و استخدامي کشور در حوزه بهبود فضاي کسب و کار و ارتقاء بهره وري بر عهده دارد افزود: بنا بر تجربه اي که در تعدادي از واحدهاي بزرگ صنعتي براي استقرار چرخه مديريت بهره وري داريم بر آنيم تا تعدادي از واحدهاي صنعتي استان يزد را در يک همکاري مشترک تحت پوشش مطالعات مربوط به استقرار چرخه مديريت بهره وري ببريم.
وي با بيان اينکه مديران بايد براي ارتقاي بهره روي برنامه داشته باشند افزود: اگر شفافيت در نظام اداري تقويت نشود، زمينه هاي فساد بوجود خواهد آمد.
انصاري در اين نشست با بيان اينکه استان يزد نقش ارزنده اي در پيرزوي انقلاب اسلامي و تثبيت آن داشته است گفت: اين استان بزرگان علمي و مفاخر زيادي را در خود پرورش داده است.
رئيس سازمان اداري و استخدامي کشور عنوان کرد:دستگاههاي دولتي براي ارائه خدمات به مردم بايد پاي کار باشند و هر کجا احساس شود که خدمات دهي در درجه دوم قرار گرفته است بايد آن دستگاه را تعطيل کرد.
معاون رئيس جمهور در ادامه اصلاح قوانين، مقررات و آئين نامه ها و حذف مجوز هاي غير ضرور را از ديگر برنامه هاي سازمان براي بهبود محيط کسب و کار برشمرد.
استاندار يزد هم دراين نشست با اشاره به پتانسيل هاي بالاي استان در حوزه هاي مختلف بخصوص گردشگري گفت: بايد بتوانيم از همه اين ظرفيتها به بهرين نحو براي توسعه استان و رفع بيکاري استفاده کنیم.
زماني قمي يکي از جهت گيرهاي اقتصاد مقاومتي را توجه به اقتصاد دانش بنیان و صنايع فناوری پیشرفته دانست و گفت: يکي از ماموريت هاي ما صيانت از واحدهاي صنعتي و رسيدگي به مشکلات آن ها است.
در ابتداي اين نشست جمعي از فعالان و کارآفرينان استان به بيان ديدگاهها و نظرات خود در جهت تحقق بهبود محيط کسب و کار پرداختند.
معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان اداري واستخدامي کشور همچنین دیروز در بدو ورود به يزد با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد ديدار و گفتگو کرد.
انصاري در اين نشست با اشاره به اينکه استان يزد در زمينه تحقق اقتصاد مقاومتي نقش خود را بخوبي ايفا کرده است گفت: با وجود منابع آبي کم دراين استان شاهد بهره وري بالايي در زمينه هاي مختلف بخصوص بخش کشاورزي هستيم.
آيت الله ناصري نماينده ولي فقيه در استان هم در اين ديدار ضمن تاکيد بر اجرايي شدن منويات مقام معظم رهبري در راستاي اجرايي شدن اقتصاد مقاومتي در بخش هاي مختلف صنعت، معدن، کشاورزي و دانشگاه گفت: با مديريت جهادي و تکيه بر توانمندي هاي داخلي مي توانيم بر بسياري از مشکلات غلبه کنيم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار