مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس در چهار دیداری که در لیگ قهرمانان در ترکیب سرخپوشان به میدان رفت، آماری خیره‌کننده از خود به جا گذاشت.
کد خبر: ۵۶۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱ 11 February 2018

به گزارش تابناک : گادوین منشا مهاجم موفق پیکان با آماری مناسب توانست در نقل و انتقالات، بعد از ثبت پانزده گل پیراهن شماره ۹۰ پرسپولیس را از آن خود کند. او هر چند در ابتدای حضورش در این تیم با توجه به بیماری‌اش تحت عمل جراحی قرار گرفت اما بازگشتی جالب توجه در لیگ قهرمانان آسیا داشت.
او طی ۴ دیداری که در ترکیب این تیم در دو مرحله یک چهارم و نیمه نهایی به میدان رفت، توانست ۴ گل به نام خود کند و این در حالی است که به عنوان بازیکن اصلی و ثابت در ترکیب این تیم نیز به میدان نرفت.
اکنون با شروع دور جدید لیگ قهرمانان آسیا گادوین منشا امیدوار است بتواند درخشش خود در ترکیب پرسپولیس را بار دیگر تکرار کند. پرسپولیس در فصل گذشته مهدی طارمی را به عنوان بهترین مهاجم خود در این رقابت‌ها به همراه داشت که ۷ گل در این رقابت‌ها ثبت کرده بود. اکنون علی علیپور و منشا در شرایط بدنی و روحی مناسبی به سر می‌برند و انتظار می‌رود این زوج هجومی بتوانند در مرحله گروهی شرایط مناسبی برای صعود شکل دهند.

 

 

منبع : پارس فوتبال 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار