رئیس پلیس راه البرز گفت: اکنون تمام راه های این استان با توجه به بارش برف و باران لغزنده است و رانندگان بایدد با احتیاط بیشتر رانندگی کنند.
کد خبر: ۵۶۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ 12 February 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ رضا گودرزی رئیس پلیس راه البرز افزود: در جاده کرج - چالوس از محدوده دیزین به سمت کندوان بارش به صورت برف و در بقیه محورها از جمله آزادراه های استان البرز به صورت باران است که سبب لغزندگی شده است.
وی ادامه داد: همراه داشتن زنجیرچرخ در محورهای کوهستانی بویژه جاده کرج -چالوس و طالقان الزامی است.
گودرزی از رانندگان خواست قبل از حرکت در محورهای برفگیر، از سالم بودن زنجیرچرخ خودروها مطمئن شوند.
وی افزود: علاوه بر زنجیرچرخ، سالم بودن بخاری و برف پاک کن از موارد مهمی است که رانندگان باید مدنظر قراردهند.
رئیس پلیس راه البرز یادآور شد: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه به رانندگان است.
وی گفت: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل در تمام راه های این استان برای ارائه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظر مستقر شده است.
وی خاطرنشان کرد: اکنون تمام راه های استان البرز به غیر از محور شمشک - دیزین باز و تردد در آنها جریان دارد.
گودرزی به وضعیت ترافیکی محورهای ارتباطی استان اشاره کرد و افزود: ترافیک در راه های البرز در خط جنوبی آزادراه کرج -قزوین از محدوده ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و در آزادراه تهران -کرج از محدوده پل فردیس تا گرمدره سنگین است.
وی تاکید کرد: رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف این استان را دارند ضمن تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت، اطلاعات لازم درمورد وضعیت جاده ها را از پلیس راه کسب کنند.
گودرزی همچنین از رانندگان بویژه در آزادراه ها خواست ضمن کنترل سرعت و رعایت قوانین ، در صورت وقوع هرگونه حادثه در مواقع بارندگی و مه آلود بودن هوا، چراغ های بزرگ خودروهای خود را روشن نگه دارند.
استان البرز دارای یکهزارو450کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد.

 

 

منبع : ایران اکونومیست 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار