رئیس هیئت ووشو استان البرز با تاکید براینکه همچنان بخش بانوان نقطه قوت این ورزش در البرز است گفت: برای نخستین بار البرز در رده های سنی پایه موفق به کسب عنوان تیمی شد.
کد خبر: ۵۶۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ 12 February 2018

به گزارش تابناک : اسماعیل سایه افکن اظهار کرد: البرز در سال های اخیر همواره در بخش بزرگسالان روی سکو رفته است و صاحب عناوین برتر شده است.

وی افزود: در رده های پایه، موفقیت ها به مدال های انفرادی محدود می شد  و توان کسب رتبه تیمی از سوی تیم های رده پایه البرز وجود نداشت.

سایه افکن با بیان اینکه برای نخستین بار در سال جاری موفق به کسب رتبه سومی در رده پایه شدیم گفت: با تلاش محبوبه کریمی ملی پوش اسبق ووشو ایران این موفقیت حاصل شد و البرز خود را در رده سنی نونهالان ونوجوانان در قامت یک مدعی مطرح کرده است.

رئیس هیئت ووشو استان البرز تصریح کرد: همین سیاست برای بخش رده پایه پسران نیز در دست اقدام است و در سال آینده در تلاشیم با بهره گیری از مربیان ملی و مطرح کشور این بخش را نیز به سطح یک تیم مدعی برسانیم.

وی سال ۹۶ را برای البرز از حیث مدال آوری رو به جلو و خوب ارزیابی کرد و گفت: علیرغم مدال آوری های بخش آقایان اما همچنان نقطه قوت این رشته ورزشی در البرز بانوان هستند و عیار نتایج و عناوین کسب شده به سمت این قشر سنگینی می کند.

 

 

منبع : قدس آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار