پروزه توسعه غربی خط ۴ مترو تهران که از چندی پیش به دلیل بروز برخی مشکلات متوقف شده بود، به زودی از سر گرفته خواهد شد تا شهروندان تهرانی و به خصوص اهالی منطقه ۵ از این امکان حمل و نقلی بیشتر بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۵۶۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 12 February 2018

به گزارش تابناک : طبق توافقی که اخیراً بین شرکت راه آهن شهری تهران و حومه با پیمانکار احداث مسیر و ایستگاه‌های پروژه توسعه غربی خط ۴ صورت گرفت، قرار بر این شد تا از اواخر بهمن ماه کار ساخت این بخش از خط پر تقاضای سفر ۴ مجددا در دستور کار قرار گیرد.

در صورت اتمام پروژه مذکور، ۴ ایستگاه ارم سبز (اکباتان)، خیابان پروانه، آیت ا... کاشانی و چهابارغ که ۲ ایستگاه آخری در محدوده خیابان جنت آباد قرار دارند، به همراه حدود ۵ کیلومتر مسیر به خط ۴ اضافه خواهد شد. ایستگاه چهارباغ که به صورت جزیره‌ای ساخته خواهد شد و در فرادست بزرگراه حکیم قرار دارد، با خط ۶ مترو تقاطع دارد و همین امر به تسهیل تردد مسافران محدوده مذکور کمک خواهد کرد.

البته در حال حاضر در ایستگاه ارم سبز فرآیند بارگیری مسافر از طریق خط ۵ مترو انجام می‌شود، اما از خط ۴ هیچ گونه دسترسی به ایستگاه مذکور وجود ندارد؛ ضمن اینکه بخشی از ایستگاه خیابان پروانه شامل یک طبقه از آن نیز تا به امروز احدث شده است.

توسعه غربی خط ۴ مترو، به میزان قابل توجهیمسافران بخش غربی پایتخت را در دستیابی به این امکان حمل و نقلی یاری رسانده و همچنین خط ۴ را به بهره وری حداکثری نزدیک خواهد ساخت.

 

 

منبع : دانشجو 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار