مدیر عامل شرکت آبفای شهری استان البرز اعلام کرد: با توجه به استقبال مردم ، زمان واگذاری انشعاب اقساطی آب در شهرهای این استان تا ۲۸ اسفند ماه سال جاری تمدید شد.
کد خبر: ۵۶۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ 14 February 2018

به گزارش تابناک : غلامرضارضایی فر روز چهارشنبه بیان داشت: این تسهیلات ویژه ی به مناسبت ایام الله دهه فجر درقالب طرح«مهرآب» برای تمام شهروندان متقاضی خرید انشعاب آب یا فاضلاب درنظر گرفته شده است.
وی افزود: پیش از این زمان واگذاری انشعاب اقساطی تا ۲۲ بهمن ماه جاری تعیین شده بود اما برای تشویق شهروندان به استفاده انشعاب های مجاز این طرح تمدید شد.
رضایی فر گفت: وبا وجود مشکلات بودجه ای و مالی شرکت آبفا، بدلیل استقبال مردم از این طرح وبه منظورتکریم ارباب رجوع وارتقاء وتوجه به حقوق شهروندی ،شهروندانی که مایل به استفاده از این تسهیلات هستند می توانندتا تاریخ یاد شده به دفاتر امورمشترکان درتمام شهرهای استان البرزمراجعه نمایند.
وی افزود: افرادی که متقاضی خرید انشعاب آب یا فاضلاب هستند ۲۵ درصد از کل مبلغ حق انشعاب رابه صورت نقدی پرداخته وبقیه مبلغ حق انشعاب را باتحویل چهارچک سه ماهه(برای یکسال) بدون احتساب کارمزد پرداخت می کنند.
رضایی فر با اشاره به اینکه تسهیلات ارایه شده شامل خدمات قابل ارایه درحوزه خدمات پس از فروش انشعاب (افزایش واحد،تغییرکاربری املاک مسکونی وغیرمسکونی) هم می شود،تصریح کرد: با توجه به راه اندازی سامانه خدمات الکترونیک امور مشترکین این شرکت،ارایه خدمات فروش و پس از فروش به صورت رایگان وغیرحضوری با مراجعه به نشانی crm-abfaalborz.ir از طریق سیستم رایانه ای یا تلفن های همراه انجام می شود.

 

 

 

منبع : ندای مردم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار