پلیس راه مازندران اعلام کرد جاده چالوس فردا در آخرین جمعه بهمن ماه از ساعت ۱۶ یکطرفه می‌شود.
کد خبر: ۵۶۶۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱ 15 February 2018
به گزارش تابناک : سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه شامل انواع تریلر، کامیون و کامیونت از ساعت ۱۳ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۷ بهمن ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.
 
وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد وشد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه می‌شود.
 
رئیس پلیس راه مازندران گفت:آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ امروز و فردا جمعه ۲۷ بهمن ماه از جاده هراز ممنوع است.
 
سرهنگ قدمی افزود: آمد وشد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ فردا جمعه ۲۷ بهمن ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
 
وی گفت: رفت و آمد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۸ بهمن ماه از جاده‌های کرج به چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.
 
رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
 
 
 
 
 
 
منبع : ایران اکونومیست 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار