امام جمعه موقت شیراز:در مسیر مبارزه با فساد؛ مجلس، قوه مجریه و قوه قضاییه باید با جدیت به سراغ سرچشمه فساد‌ بروند و پیش از آنکه جرمی روی دهد، مانع ارتکاب آن شوند.
کد خبر: ۵۶۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 17 February 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا:امام جمعه موقت شیراز حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن مرادی در خطبه‌ های جمعه شیراز افزود: در مسیر مبارزه با فساد؛ مجلس، قوه مجریه و قوه قضاییه باید با جدیت به سراغ سرچشمه فساد‌ بروند و پیش از آنکه جرمی روی دهد، مانع ارتکاب آن شوند.
وی همچنین به اهمیت پیگیری مطالبات مردم توسط مسئولان اشاره کرد و آن را از جمله تأکیدات رهبر معظم انقلاب برشمرد.
امام جمعه موقت شیراز از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22بهمن‌ماه تقدیر کرد و گفت: بررسی حضور مردم در 409 شهر کشور ازجمله تهران نشان‌دهنده افزایش شرکت مردم در این مراسم است، این حضور بیانگر حرکت قطار انقلاب بر ریل امامت و ولایت و در صحنه ‌بودن مردم است.
حجت‌ الاسلام مرادی در بخش دیگری از بیانات خود ضمن پاسداشت شهدای حادثه انهدام هواپیمای مسافربری توسط جنگنده‌های عراقی در روز اول اسفند گفت: این هواپیما با 40 مسافر از تهران عازم اهواز بود و در این حادثه تعداد بسیاری از روحانیون به شهادت رسیدند و از همین رو این روز با نام روحانیت و دفاع مقدس نامگذاری شده است.
حجت‌الاسلام مرادی افزود: در دوران دفاع مقدس 97هزار رزمنده روحانی در جبهه‌های جنوب و غرب کشور مبارزه می‌کردند که از این تعداد 5200تن روحانی به شهادت رسیدند و بیش از 350 تن آنان از استان فارس هستند.

 حضرت زهرا (س) الگوی خانواده متعادل و متعالی است
خطیب جمعه شیراز همچنین با ابراز تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، به تبیین ویژگی‌های آن حضرت پرداخت و گفت: رفتار حضرت زهرا (س) الگویی مناسب برای همسران است و رهنمودهایش راهنمایی دقیق برای ساختن خانواده‌ای متعالی به‌شمار می‌رود.
وی انتخاب الگوی حضرت زهرا (س) را روشی برای رسیدن به خانواده متعالی خواند و بیان کرد: خانواده متعادل، برمبنای رعایت حقوق متقابل رفتار می‌کند، این خانواده متعالی است و روابط در آن در اوج صداقت است.
حجت‌الاسلام مرادی خانواده متعادل و متعالی را الگو‌دهنده جامعه دانست و در ادامه بر اصل حیا و عفاف، تعامل و همکاری متقابل، آشناسازی فرزندان با ارزش‌های الهی، سادگی و احترام به همسر در این خانواده‌ها تأکید کرد و این ویژگی ها را درزمره ویژگی‌های و اصول زندگی بانو حضرت فاطمه (س) برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار