رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح البرز گفت: نیروی انتظامی استان در جریان اغتشاشات اخیر که سیب ناامنی هایی در استان شد به خوبی عمل کرد.
کد خبر: ۵۶۷۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 17 February 2018

به گزارش تابناک : سید رضا حسینی روز شنبه در هفتمین مجمع سالانه پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح در آموزشگاه رزم مقدماتی شهید مدرس در کرج افزود: در این اغتشاشات جز در مواردی که ضرورت وجود داشت خشونتی اعمال نشد و عملکرد خوبی در این خصوص از خود بر جای گذاشته است.
وی با اشاره به اینکه البرز رتبه سوم در ضرب و جرح در نیروهای مسلح در کشور را دارد خاطر نشان کرد: تعداد پرونده روند رو به رشد را نشان می دهد ، ضرب و جرح و خشونت در رفتار و گفتار در جامعه ما رواج یافته به نحوی که این جرم در استان البرز رتبه سوم را دارد.
حسینی با بیان اینکه آستانه تحمل ماموران و به دلیل مشکلات اقتصادی و قدرت خرید مردم بواسطه تصمیم زمامداران کاهش یافته اضافه کرد: وظیفه ما این است که در جامعه نظامی به نحوی عمل کنیم که خشونت در رفتار و عمل به حداقل ها برسد و شاهد وقوع چنین جرایمی نباشیم.
حسینی گفت: در جامعه ما ضعف آموزش وجود دارد خیلی از ماموران ما نمی دانند و آگاهی در مورد آموزش های مهارتی وکلامی و بعضا حقوقی ندارند و باید این آموزش ها به نحوی ارائه شود که ماموران ما به مرحله خود کنترلی برسند.
وی با اشاره ضرورت تشکیل کارگروهی برای کمیته بازرسی غیر مترقبه در بعد از وقت اداری خاطر نشان کرد: رسانه ها و صدا و سیما می توانند با افزایش فرهنگ عمومی جامعه نقش بسزایی در کاهش رفتارهای خشونت داشته باشند.
حسینی گفت: باید فعالیت ها به گونه ای باشد که موقعیت های ارتکاب جرایم در نیروهای مسلح را کاهش دهیم تا بتوانیم شاهد تاثیر پذیری آن در جامعه باشیم.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار