مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز با بیان اینکه پایانه صادراتی یکی از زیرساخت های مورد نیاز البرز است، گفت: بنا به درخواست سازمان همیاری ها قرار بود این کار به وسیله این سازمان انجام گیرد اما تا کنون اقدامی در این باره صورت نگرفته از این رو پیشنهاد می شود مجوز سازمان همیاری ها لغو و انجام این مهم به بخش خصوصی واگذار شود.
کد خبر: ۵۶۷۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷ 18 February 2018

به گزارش تابناک : ایرج موفق در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی که عصر یکشنبه در سالن جلسات استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به آخرین وضعیت سایت دائمی نمایشگاه بین المللی البرز، افزود: بررسی وضعیت پرداخت 30 درصد بهای زمین از سوی سهامداران و تعیین و تکلیف سهام نمایشگاه، صورت گرفته است از این رو به دنبال این موضوع هستیم، سهام مازادی که در اختیار تشکل ها قرار داده شده، آزاد و در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد.
وی ادامه داد: نامه ای از سوی سازمان توسعه تجارت ایران در خصوص برگزاری نمایشگاه ها، توسط شرکت قبلی مطرح شده که درصدد هستیم با مصوبه ای این نامه در کارگروه لغو شود، چراکه با لغو این نامه، برگزاری برنامه نمایشگاه از طریق شرکت نمایشی فعلی انجام خواهد گرفت.
وی افزود: وجود کنسرسیوم صادراتی در البرز احساس شده اما این کنسرسیوم تا کنون در این منطقه ایجاد نشده است، به لحاظ ایجاد نمایندگی در خارج کشور درصدد تشکیل این نمایندگی ها هستیم.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت البرز با اشاره به لزوم توجه به بخش صادرات، خاطرنشان کرد: طی اسفندماه سال جاری مراسم بزرگ تقدیر از صادرکنندگان نمونه و برتر استان البرز برگزار خواهد شد.

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار