رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام؛
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: ادامه تعطیلی واحدهای تولیدی، ضربه سنگینی به اقتصاد ایلام است.
کد خبر: ۵۶۸۲۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 19 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام، یارالله نصیری اظهار داشت: ادامه تعطیلی واحدهای تولیدی استان، باوجود کمک‌های فراوان و مساعدت های همه جانبه دولت از جمله پرداخت تسهیلات جدید یا استمهال تسهیلات قدیم، غیر قابل توجیه بوده و ضربه سنگینی به اقتصاد استان وارد می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: سیاست‌گذاری‌ها برای حمایت از تولید و تولیدکنندگان مفید است و با حمایت‌هایی که از واحدهای تولیدی و صنعتی بعمل می‌آید انتظار می‌رود در آینده نزدیک تعطیلی این واحدها  و بیکاری کارگران آنها به طور چشمگیری کاهش یابد.

وی یکی از ایرادها و مشکلات بزرگ در بخش تولید را بالا بودن قیمت تمام شده برخی محصولات دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا با پایین آوردن قیمت تمام شده تولید، توان رقابتی را برای مقابله با بازار خارجی افزایش  دهیم تا علاوه بر بازار ایران بازارهای صادراتی نیز در اختیار ما قرار گیرد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بیان داشت: حدود ۱۵۷ واحد تعطیل در سطح استان وجود دارد که بخشی از آنها قابل احیا و بخش دیگر غیر قابل احیا هستند که لازم است از چرخه تولید حذف شوند.

وی خاطر نشان کرد: ارایه تسهیلات ارزان قیمت و برخی معافیت های مالیاتی راهکاری است که می تواند چرخ واحدهای تولیدی را به حرکت در آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار