نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: در هنگام بروز حادثه ، حداقل انتظار مردم بخصوص خانواده های مصیبت دیده، مدیریت پس از سانحه و پاسخگویی شفاف مسئولان در کمترین زمان ممکن است که متاسفانه در این حادثه ابهام های جدی وجود دارد.
کد خبر: ۵۶۸۲۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ 19 February 2018
عدل هاشمی پور گفت: حادثه غم انگیزه سقوط هواپیمای مسافربری تهران یاسوج خسارت انسانی و معنوی زیادی به بار آورده که هیچ چیزی حتی عذرخواهی و استعفای وزیر راه و شهرسازی، جبران کننده خسارات وارده نمی باشد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی افزود: اگرچه چنین حوادثی اجتناب ناپذیر است اما رعایت تمامی جوانب در جهت حفظ جان و مال مردم در برابر خطرات جوی و اقلیمی،از اصول و وظایف بدیهی و اولیه است.

سردار هاشمی پور گفت: درشرایط نامناسب آب و هوایی حساسیت و نظارت امر بیش از پیش مورد انتظار می باشد.

نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: در هنگام بروز حادثه ، حداقل انتظار مردم بخصوص خانواده های مصیبت دیده، مدیریت پس از سانحه و پاسخگویی شفاف مسئولان در کمترین زمان ممکن است که متاسفانه در این حادثه ابهام های جدی وجود دارد.

عدل هاشمی پور تصریح کرد: گرچه مسئولان مربوطه و نیروهای مردمی اقدامات اولیه  و پیگیری های خوبی انجام داده اند که جای تشکر دارد اما همچنان شرایط بد آب و هوایی و صعب العبور بودن منطقه مانع از به نتیجه رسیدن فعالیت ها شده است که امیدوارم با توکل بر خدا و همت و تلاش مضاعف هرچه سریعتر با پیدا شدن اجساد جانباختگان،  موجبات حداقلی آرامش عمومی مردم خصوصا خانواده جانباختگان فراهم گردد.

هاشمی پور در ادامه افزود: وزیر راه و شهرسازی باید در وقت مقتضی پاسخگو باشد و از همکارانم در مجلس شورای اسلامی بویژه هیئت رئیسه محترم استدعا دارم قاطعانه به موضوع ورود کرده و با بررسی همه جانبه ی حادثه، برخورد قانونی لازم و ممکن را بدون اغماض انجام دهند.

خادم مردم در خانه ملت بار دیگر ضمن درخواست عدم حضور مردم عادی بویژه بستگان جانباختگان در محل حادثه، از همه نیروهای مردمی و امدادی بویژه از تیم ها و گروههایی که از سایر استانها و استانهای همجوار جهت کمک رسانی قبول زحمت نموده اند و نیز از صدا و سیمای مرکز استان تشکر و قدردانی نمود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ولایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
یک مثال لری هست که میگه((یکی ریشش میسوزه دیگری دسته بلالش را روی شعله اش می گیره)) متاسفانه در کشور ما هیچ مکانیسم یا مقامی وجود نداره که از ادعاهای افراد حساب بکشه و هرکس هرچه به نظرش اومد بدون توجه به آثار نامطلوبش اظهار میکنه . مسئولان ما احساساتی میشوند و تابع احسات هر حرفی می زنند.یا موقعیت را برای وجیه المله بودن مناسب می بینند و به منافع ملی ضرر میزنند. از جمله این افراد آقای هاشمی پور است. اولاً مگه در این مملکت متخصص نفت و گاز وجود ندارد که آقای هاشمی پور با سواد ابتدایی و غیر مرتبط رییس کمیته نفت و گاز کمیسیون انرژی ا ست؟ بله کشور ما مشکل داره و یکی اش اینکه امثال آقای هاشمی رییس کمیته نفت و گاز مجلس اند. در ثانی این ایشان در همین چند جمله ای که گفته اند دچار تناقض شده اند و خود را لو دادند که هدف از این صحبتها نه رفع مشکل بلکه گرفتن بلال بر ریش سوخته مردم است. یک جا می گوید تلاش های وافری صورت گرفته و وضعیت جوی اجازه بیشتر از این را نمی دهد جای دیگری مانند عوام الناس که تاهر اتفاقی می افتد می گویند همه باید استعفا دهند دستور استعفا صادر می کند. اگر این تز که تا در حوزه مسئولیت هرکس حادثه ای اتفاق افتاد باید استعفا دهد پذیرفته شود تمامی پزشکان کشور باید استعفا دهند چرا که هر روز در حوزه تخصص آنها افراد می میرند. برادران عزیز حوادث طبیعی هستند و اتفاق می افتند. در هند به عنوان یک کشور تقریبا پیشرفته چقدر قطارها تصادف می کنند. بله در یک جو خارج از احساسات باید بررسی شود اگر علت حادثه ای خطای انسانی است و آن هم در سطوح نزدیک به مدیری اون مدیر باید استعفا دهد نه اینکه اگر مثلا راننده بولدوزر شهرستان کهگیلویه خوب کار نکرد فوری در دهن ها بیندازیم که وزیر باید استعفا دهد. همان طور که وقوع حوادث هزینه دارد استعفای مکرر مسئولان هم هزینه دارد. کمی تامل و دقت بفرمایید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار