فرمانده انتظامي لرستان از دستگيري 9 نفر اعضاي باند سارقان مسلح حرفه‌اي طلاجات در شهرستان دلفان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳ 19 February 2018
به گزارش پایگاه خبری تابناک لرستان، به نقل از کانال اطلاع رسانی پلیس لرستان، حاجی محمد مهدیان نسب گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلاجات ازخودروی ماکسیما در محور هرسین – دلفان با توجه به حساسیت کار، موضوع بلافاصله در دستور کار تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی لرستان قرار گرفت.

وی افزود:با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی در نهایت خودرو زانتیای سارقان مورد نظر در یکی از روستاهای اطراف شهرستان دلفان در کمتر از 24 ساعت شناسایی و توقیف شد.

مهدیان نسب خاطرنشان کرد: در این راستا سه نفر از سارقان دستگیر شدند که در بازجویی‌های اولیه به سرقت 4 کیلو و 500 گرم طلا با همدستی 6 نفر دیگر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی پلیس آگاهی دیگرهمدستان این باند نیز دستگیر  وا زآنان یک کیلو طلا، 100 قطعه سکه تمام و نیم سکه،6 قبضه سلاح جنگی و دو نارنجک کشف و چهار خودرو توقیف شد.

مهدیان نسب گفت: تحقیقات جامع و کامل پلیس آگاهی استان از باند بزرگ سارقان مسلح طلاجات به منظورکشف دیگر طلاهای سرقتی و سرقت‌های احتمالی این باند از لرستان و استان‌های همجوار ادامه دارد.

فرمانده انتظامی لرستان با هشدار به آلوده کنندگان نظم و امنیت عمومی و مجرمان گفت: کار اطلاعاتی - امنیتی پلیس لرستان گسترده است و اجازه عرض اندام به مخلان را نخواهد داد و با شدت با آنان برخورد می‌کند.

سردار مهدیان نسب در پایان از عوامل پلیس آگاهی استان که در این عملیات موفقیت‌آمیز شرکت داشتند تجلیل کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار