عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت:با تشکیل نشدن جلسات و پیگیر نکردن کارها شهردار و مجموع شهرداری آسیب جبران ناپذیر خواهند دید .
کد خبر: ۵۶۸۵۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰ 19 February 2018

به گزارش خبرنگار تابناک،طیب حیدری در سی و هشتمین جلسه شورای شهر کرمانشاه افزود:خبرنگاران و رسانه های باید با انعکاس اخبار دقیق و صحیح در جامعه باعث مطالبه گر تر شدن مردم باشندشما با انعکاس و نشر به موقع اخبار در دل جامعه باعث بازخورد به موقع مردم هستید .

وی خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک شدند به روز های پایانی سال و باید تعدادجلسات بیشتر شود ولی متاسفانه تا کنون به دلیل  حد نصاب نرسیدن اعضا تشکیل نشده است  امیدواریم برای کسا نیکه در جلسه حاضر نشده اند اتفاق خاصی نیفتاده باشد  ودر جلسه بعد حاضر باشند.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه اظهار داشت: در روز های پایانی سال در تمام ادارات و ارگانهال همه تمام قد حاضر هستند تا کارها به شکل مطلوب انجام شودو لی متاسفانه در شورا این  جنب و جوش به چشم نمی خورد وجلسات  به حد نصاب نمی رسد.

حیدری تصریح کرد:عاجزانه از اعضاء خواهشمندیم در جلسات هفته آینده حاضرشوند تا با پیگیری کارها  در این روزهای پایانی سال بتوانیم حقوق معوق پرسنل خدوم شهرداریکه معضل بزرگ است تامین و پرداخت نماینم هرچند که قرار بود کمیته بحران برای این بدهی بزرگ شهرداری تشکیل شود ولی متاسفانه به علت عدم تشکیل جلسات شورا انجام نشد.

وی تاکید کرد:با غیبت  اعضاءدر جلسات  مشکلات دو چندان خواهد شد و دود آن به چشم مردم شهر و شهرداری خواهد رفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار