مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم:
مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: بوستان بانوان در منطقه 6 قم تا پايان سال تکمیل و به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۵۶۸۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۳ 21 February 2018

به گزارش تابناک قم، جوادیان با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از 9 هزار و 600 مترمربع بوستان شهری در منطقه 6 قم ایجاد شده است اظهار کرد: تکمیل و بهره برداری از بوستان بانوان تا پایان سال نیز از دیگر اقداماتی است که در سال جاری انجام خواهد شد.

وی به بهسازی ۱۷ هزار مترمربع از بوستان‌های منطقه اشاره کرد و گفت: هشت قطعه بوستان به مساحت ۱۱ هزار و ۲۰۰ متر مربع با اعتبار ۵۰۰ میلیونی نیز تا پایان سال احداث و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

جوادیان با بیان اینکه ۱۰ هزار مترمربع باغچه سازی در حاشیه معابر و نیز کاشت ۲۶ هزار اصله درخت در این منطقه از اقدامات مهم سال جاری برای توسعه فضای سبز بوده است گفت: ۱۴ هزار مترمربع جنگل کاری در محدوده کمربندی و منطقه انجام شده و تا پایان امسال نیز 4 هزار و 500 متر باغچه سازی و نیز 3 هزار متر توسعه فضای سبز در کمربندی انجام خواهد شد.

مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه عزم سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بر این است که سالیانه بیش از 300 هکتار توسعه فضای سبز شهری داشته باشد اظهار کرد: این کار در راستای دستیابی به سرانه‌های استاندارد فضای سبز با جدیت پیگیری می‌شود و امیدواریم بتوانیم تا افق 1400 به این مهم دست یابیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار