رئیس هیأت دوومیدانی استان قم خبر داد
رئیس هیأت دوومیدانی استان قم از موفقیت تیم جوانان قم در کسب مقام نایب‌قهرمانی پیکارهای داخل سالن ایران با کسب 6 مدال رنگارنگ خبر داد.
کد خبر: ۵۶۸۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۷ 21 February 2018

به گزارش تابناک قم، علی رضایی اظهار کرد: خوشبختانه بعد از درخشش دوومیدانی‌کاران قم در مسابقات داخل سالن رده سنی بزرگسالان ایران در رده سنی جوانان ایران پیکارها نیز تیم قم با کسب 6 مدال عنوان نایب‌قهرمانی کشور را به ارمغان آورد.

وی خاطرنشان کرد: در ترکیب تیم جوان و مستعد منتخب هیأت دوومیدانی قم در روز آغازین این دوره از پیکارهای قهرمانی داخل سالن جوانان کشور، محمدتقی مهرعلی در رشته پرتاب ‌وزنه با شایستگی روی سکوی نخست جای گرفت و یک نشان ارزشمند طلا را کسب کرد.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم بیان کرد: در ادامه این پیکارها و در مسابقات رشته ۶۰ متر آزاد علی قاسم‌بابایی دیگر نخبه دوومیدانی قم با وجود شایستگی‌هایی که برای کسب یکی از سکوهای اول و دوم داشت با ایستادن در جایگاه سوم به مدال برنز این مسابقات دست یافت.

وی تصریح کرد: اوج نمایش موفق و عملکرد مثبت دوومیدانی‌کاران قم در دومین روز مسابقات قهرمانی داخل سالن جوانان ایران بود که سیدعلی حسینی در رشته پرش با نیزه با ایستادن روی سکوی نایب‌قهرمانی و کسب نشان نقره همگان را به داشتن یک پرنده شاخص دیگر در پرش با نیزه امیدوار کرد.

رضایی یاد آور شد: همچنین علی‌محمدعلی زابلی در همین ماده به مقام سوم و نشان برنز رسید تا مجموع مدال‌های تیم منتخب هیأت دوومیدانی قم به عدد چهار برسد، تا اینکه علی کشاورز با کسب رتبه سوم‌ رشته ۶۰ متر با مانع و ایستادن روی سکوی سوم به مدال برنز دست یافته و قم را صاحب پنجمین مدال این پیکارها کند.

وی در پایان با ابراز رضایت از عملکرد اعضای تیم منتخب هیأت دوومیدانی قم در این رقابت‌ها، اظهار کرد: تیم چهار در ۴۰۰ متر امدادی قم نیز متشکل از مهدی حاجی‌لو، علی قاسم‌بابایی، مهدی مقدم و محمدباقر محمدی رقابت جذابی برای کسب مدال داشت و خوشبختانه با ایستادن روی سکوی سوم ششمین مدال را نصیب دوومیدانی قم کرد تا شاهد عملکرد بسیار خوب دوومیدانی‌کاران جوان قم در مسابقات سال 1396 داخل سالن جوانان ایران باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار