مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار شهری و حومه شهرداری همدان:
مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار شهری و حومه شهرداری همدان از اضافه شدن تاکسی در مسیر همدان به مریانج خبر داد.
کد خبر: ۵۶۹۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 21 February 2018
مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار شهری و حومه شهرداری همدان از اضافه شدن تاکسی در مسیر همدان به مریانج خبر داد.

به گزارش فارس، اهالی شهر مریانج نسبت به نبود تاکسی از همدان به این شهر گلایه‌مند هستند، آن‌ها می‌گویند در مسیر امامزاده عبدالله (ع) به شهر مریانج از ساعت ۱۸ تاکسی مستقر نیست و خودرو‌های شخصی هم که گاهی حضور دارند، پلیس راهنمایی و رانندگی اجازه مسافرکشی به این خودرو‌ها را نمی‌دهد و مدام جریمه می‌شوند.

در این رابطه وقتی با رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهر همدان صحبت کردیم، حضور خودرو‌های شخصی را غیرقانونی عنوان کرد و اظهار می‌کرد: نباید چنین خودرو‌هایی اجازه حمل مسافر را داشته باشند چراکه امنیت مهمترین شرط است.

نعمت‌الله زنگنه با بیان اینکه هر خودروی شخصی بخواهد مسافرکشی کند، جریمه خواهیم کرد، افزود: مشکل مسافران شهر مریانج را باید تاکسیرانی حل کند که مثلاً ساعات بیشتری خدمات ارائه دهند.

وقتی به سراغ مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار شهری و حومه شهرداری همدان نیز رفتیم، بلافاصله به رئیس بازرسی سازمان تاکسیرانی دستور داد که با پلیس راهنمایی و رانندگی قرارداد ببندند تا اجازه حمل مسافر به خودرو‌های شخصی داده نشود.

مهران حاجیان با بیان اینکه در این مسیر تاکسی وجود دارد، اما از طرفی تاکسیداران نمی‌خواهند با رانندگان خودرو‌های شخصی مجادله کنند که چرا در آن مسیر مسافرکشی می‌کنند؟، گفت: نیاز است نیروی انتظامی در این مسئله ورود کند و اجازه فعالیت به خودرو‌های شخصی را ندهد.

وی با اشاره به اینکه دیروز با عوامل نیروی انتظامی جلسه سه ساعته داشتم تا اجازه فعالیت خودرو‌های شخصی در ایستگاه‌های تاکسی را ندهند، خاطرنشان کرد: با رئیس بنیاد تعاون ناجا به توافقات خوبی در این خصوص رسیده ایم و طی این روز‌ها قرارداد جمع‌آوری خودرو‌های شخصی منعقد و طرح اجرایی می‌شود.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار شهری و حومه شهرداری همدان ادامه داد: طبق این قرارداد خودروبر‌های شخصی اجازه فعالیت نخواهند داشت و اگر می‌خواهند فعالیت کنند باید از غربالگری‌های پلیس راهنمایی و رانندگی و سازمان تاکسیرانی بگذرند و کارت شهری و تاکسی دریافت کنند یا در قالب آژانس کار کنند.

وی افزود: اینکه خودروبر‌های شخصی در ابتدای خیابان اکباتان، تختی و شهدا و مسیر مریانج و ... فعالیت کنند، اجازه دارند.

حاجیان در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه در مسیر امامزاده عبدالله (ع) به مریانج تاکسی و خودروی شاخصی وجود ندارد، تکلیف مردم شهر مریانج چیست؟ گفت: این حرف را قبول ندارم چراکه مازاد تاکسی در شهر همدان وجود داشته و آمادگی برای ارائه خدمات است.

وی با اشاره به اینکه در هر ساعتی تاکسی در شهر همدان وجود داشته و خدمات ارائه می‌شود، افزود: تاکسیرانان ما با کمال میل خدمات ارائه می‌دهند.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار شهری و حومه شهرداری همدان در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه از ساعت ۱۸ تاکسی در مسیر شهر مریانج وجود ندارد، از آن ساعت به بعد نیز به خودرو‌های شخصی اجازه فعالیت داده نمی‌شود، حال مردم چه باید بکنند؟، گفت: خودرو‌های شخصی باید جمع‌آوری شوند تا تاکسی‌داران با رانندگان این خودرو‌ها درگیر نشوند.

وی افزود: هر نقطه‌ای که اعلام شود آمادگی ارائه خدمات را داریم و مطمئناً تاکسی به آن مسیر اضافه خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار