مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت که از ابتدای سال جاری تا کنون این اداره کل اقدام به برگزاری 750 برنامه در حوزه قرآنی کرده است.
کد خبر: ۵۶۹۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 22 February 2018

به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی روز پنجشنبه افزود: تبلیغات اسلامی البرز به منظورنهادینه کردن آموزه های قرآن کریم، توسعه و ترویج مفاهیم ارزشمند آن این برنامه ها را برگزار کرده و اجرای این برنامه های تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.
وی اظهار داشت: تبلیغات اسلامی با همکاری دارالقرآن، اتحادیه موسسات، موسسات قرآنی و فعالان این عرصه و همچنین روحانیون مستقر اقدام به برگزاری این برنامه ها در سطح ادارات،مساجد و حسینیه های استان می‌کند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی البرزگفت: قرآن کریم و مفاهیم ارزشمند آن بهترین و اثرگذارترین راه هدایت بشریت از گمراهی و جهت دهی به زندگی فردی و اجتماعی است.
وی، برگزاری کلاس های متنوع و جذاب قرآنی از قبیل کلاس های روخوانی و روانخوانی، قرائت، ترتیل، جزء خوانی، تفسیر، بیان قصه های قرآنی، محافل قرآنی از قبیل محفل انس با قرآن کریم، کرسی تلاوت را از مهم ترین این برنامه ها برشمرد.
این مسئول فرهنگی، آموزش قرآن کریم به آحاد جامعه به ‌ویژه جوانان و نوجوانان را در ترویج سبک زندگی اسلامی مفید و اثرگذار برشمرد و گفت: کسی که مفاهیم ارزشمند قرآنی را به خوبی درک کند و آن را در زندگی خود به ‌کار برد این امر نقش مهمی در موفقیت، رشد و تعالی افراد آن جامعه خواهد داشت.
وی یکی از اقدامات روحانیون مستقر البرز را برگزاری برنامه های متنوع و جذاب قرآنی در استان خاطر نشان کرد و گفت: برگزاری کلاس های قرائت و تفسیر در مساجد توسط این روحانیون با استقبال مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان روبه رو شده است.
مسعودی، برگزاری همایش های قرآنی را یکی دیگر از برنامه های دارالقرآن تبلیغات اسلامی در جهت توسعه آموزه ها و مفاهیم ارزشمند آخرین معجزه الهی برشمرد.
این مسئول، برگزاری نمایش های قرآنی توسط موسسات را یکی دیگر از اثرگذارترین راه ها و روش های جذب مخاطب به آموزه های قرآنی کریم برشمرد.
وی در پایان گفت: دارالقرآن تبلیغات اسلامی البرز با نشست ها و جلسه های متعدد با مسئولین موسسات و با همکاری اتحادیه موسسات هماهنگی لازم به منظور برگزاری محافل انس با قرآن کریم و کرسی تلاوت در سطح ادارات به‌ویژه زندان های استان البرزرا فراهم می‌کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز برگزاری کارگاه سبک زندگی قرآنی در سطح شهرستان ها و مناطق آسیب پذیر و کم برخوردار را از دیگر اقدامات تبلیغات اسلامی در زمینه نشر آموزه های قرآنی برشمرد.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار