نماینده مردم بوشهر از وزیر اطلاعات و رئیس قوه قضائیه درخواست کرد تا با احمدی‌نژاد برخورد قاطع شود.
کد خبر: ۵۶۹۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ 22 February 2018

به گزارش تابناک : عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر در جلسه علنی امروز (پنجشنبه، ۳ اسفند ماه) مجلس طی تذکری شفاهی اظهار کرد: رئیس جمهور در مناظرات انتخاباتی خود تاکید کرد که ته لنجی، قاچاق نیست اما متاسفانه مدتی است به علت بی تدبیری در استان بوشهر، معیشت مردم به مخاطره افتاده است.

نماینده مردم بوشهر در تذکری خطاب به وزیر اطلاعات و قوه قضائیه، گفت: در حالی که کشور و مردم در غم از دست دادن عزیزانشان در سقوط هواپیمای تهران – یاسوج و نیز شهادت جمعی از نیرو‌های مخلص مدافع نظام و رهبری در حادثه خیابان پاسداران هستند، متاسفانه شخصی معلوم‌الحال که اقدامات متعددی در توهین و هتک حرمت به ارکان نظام و مسئولان ارشد نظام داشته است، مجددا با ارسال نامه به رهبر معظم انقلاب به ساحت گرامی ایشان و شورای نگهبان تعدی کرده است.

خدری با بیان اینکه از وزیر اطلاعات و رئیس قوه قضائیه انتظار می‌رود با شخص معلوم الحال برخورد قاطع کند، گفت: اگر همان روز که وی در مجلس و از طریق این تریبون به سران نظام توهین می‌کرد، مجلس در یک حرکت انقلابی طرح عدم کفایت وی را تقدیم می‌کرد، امروز کار به اینجا نمی‌کشید.

نماینده مردم بوشهر خاطرنشان کرد: آقای احمدی نژاد شخصی معلوم‌الحال و ناقص‌العقل است و انتظار می‌رود نظام با اقتدار با وی برخورد کند.

شایان ذکر است احمدی نژاد در روزهای گذشته در نامه‌ای به رهبر انقلاب، درخواست‌هایی مغایر با قانون اساسی را مطرح کرده بود.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار