در حال حاضر ۴۵ هزار و ۵۰۰ طرح برای ایجاد کسب و کار خانگی در نوبت دریافت تسهیلات هستند که ۶۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای پاسخ به نیاز این متقاضیان مورد نیاز است.
کد خبر: ۵۶۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 23 February 2018

به گزارش تابناک : ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی به عنوان بخش مهمی از سیاست‌های وزارت کار برای توسعه اشتغال هدفگذاری شده است که البته حمایت از ایجاد کسب و کارهای گروهی تحت عنوان فعالیت‌های پشتیبان، نسبت به کسب و کارهای مستقل در اولویت قرار دارند.

در همین راستا، سقف تسهیلات پرداختی برای اشخاص متقاضی ایجاد مشاغل خانگی «به صورت مستقل و فردی» از ۵ میلیون تومان، در سال جاری به ۲۰ میلیون تومان رسید اما برای متقاضیان ایجاد «کسب و کارهای گروهی» تحت عنوان فعالیت پشتیبان، سقف این تسهیلات از ۷۵ میلیون تومان به ۱۰۰ میلیون تومان (در صورت ارائه طرح توجیهی) افزایش یافت.

اما در حال حاضر ۴۵ هزار و ۵۰۰ طرح برای ایجاد کسب و کار خانگی در نوبت دریافت تسهیلات هستند که ۶۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای پاسخ به نیاز این متقاضیان مورد نیاز است.

۳۳ هزار و ۸۰۰ طرح باقیمانده از سال های ۹۴ و ۹۵ نیز در نوبت دریافت تسهیلات قرار دارند و ۵۰۷۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز برای این طرح‌های مورد نیاز است.

 

 

 

منبع : ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار