رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز از معرفی برترین های مسابقات کشوری یوگا بانوان و آقایان کشور در این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۷۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ 24 February 2018

به گزارش تابناک : مهدی محبی اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۲۷۰ ورزشکار و مربی از ۲۴ استان کشور از روز دوم اسفندماه در تالار امام خمینی پردیس کشاورزی کرج آغاز شد و عصر روز گذشته به پایان رسید.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات شاهد استقبال بسیار خوبی از ورزشکاران یوگا سراسر کشور بودیم گفت: مسابقات در ۷ رده سنی و در بخش های قهرمانی و هنری برگزارشد.

محبی به نتایج نهایی این مسابقات اشاره کرد و گفت: در بخش آقایان استان گیلان به مقام اول رسید و تیم های استان فارس و استان یزد به ترتیب دوم و سوم شدند.

رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز به نتایج بخش بانوان اشاره کرد و گفت: در این رده استان فارس اول شد، استان گیلان به مقام دوم رسید و استان اصفهان در جایگاه سوم قرار گرفت.

محبی تصریح کرد: در مجموع دو بخش آقایان وبانوان نیز تیم های استان گیلان، استان فارس واستان اصفهان رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به سطح بالای این مسابقات گفت: بازدید مردم از این مسابقات آزاد بود و خوشبختانه استقبال شایسته ای از آن شد و به نوعی توانست معرفی خوبی از این ورزش را رقم بزند.

رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز در پایان گفت: البرز در سال جاری در بخش برگزاری همایش های ورزشی و میزبانی از رویدادهای ملی سال پرکاری را سپری کرد که این مهم ماحصل همکاری فدراسیون کشور و اداره کل ورزش و جوانان البرز بود.

 

 

منبع : قدس آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار