استاندار البرز با بیان اینکه تکمیل پروژه قطار شهری کرج یکی از مطالبات اصلی مردم کرج است گفت: این پروژه دوباره فعالیت خود را با قدرت آغاز کرده و با سرعت بسیار خوبی در حال پیشرفت است.
کد خبر: ۵۷۰۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ 24 February 2018

به گزارش تابناک : محمدعلی نجفی در مراسم بهره برداری از ۳۹ پروژه شهری که صبح شنبه در محل شهرداری کرج برگزار شد با بیان اینکه مهندسی درست در مدیریت شهری بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: در این مهم باید وجدان مهندسان کارگشا باشد و همواره در مباحث مختلف مدیریت شهری نظارت دقیق و مستمر بر روند امور وجود داشته باشد.

نجفی در ادامه گفت: در بحث توسعه پایدار در حوزه های مختلف شهری و بخصوص محیط زیست اعضای شورای اسلامی و مدیریت شهری کرج رسالت خود در راستای تحقق حقوق شهروندی را به درستی ایفا می کنند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه دولت و رییس جمهور توجه ویژه ای به کرج دارند، خاطرنشان کرد: در استان نیز پشتیبانی خاصی از نیروی انتظامی و دادستانی مشهود است چراکه همه متحد برای توسعه و رشد استان و بخصوص شهر کرج هستند.

استاندار البرز تاکید کرد:ساماندهی مشکلات و آسیب های اجتماعی حائز اهمیت بوده و با توسعه صحیح شهر و نظارت ویژه به مناطق حاشیه نشین استان، می توان گام های بزرگی برای ساماندهی آسیب های اجتماعی برداشت.

وی با بیان اینکه پروژه قطار شهری کرج نسبت به استان های دیگر دچار رکود شده بود، گفت: امروز دوباره فعالیت خود را با قدرت آغاز کرده و با سرعت بسیار خوبی در حال پیشرفت است.

نجفی افزود: امید است پروژه قطار شهری که یکی از مطالبات اصلی مردم است در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد تا شهر پرجمعیت کرج مانند بسیاری از کلانشهرهای دیگر از این امکان برخوردار شود.

استاندار البرز اضافه کرد: مردم مطالبات به حق بسیاری در حوزه های مختلف و بخصوص معیشتی دارند که مجموعه دولت با تمام قوا درصدد حل آنها هستند از این رو شورا و مدیریت شهری نیز باید درصدد تحقق اندیشه بلند کاری باشند و موجبات رفاه مردم را فراهم کنند.

نجفی در پایان با بیان اینکه مجموعه استانداری بعنوان نماینده دولت اهتمام ویژه ای برای پیشرفت برنامه های مدیریت شهری در نقاط مختلف استان دارد، گفت: انتظار می رود با کمک مدیریت شهری کرج و تعامل خوب شورا پروژه های فعلی و پروژه های پنهان شهری بزودی به بهره برداری برسد و مردم از مزایای آن بهره مند شوند.

 

 

 

منبع : قدس آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار