مدیرکل پزشکی قانونی خوزستان خبر داد:
مدیرکل پزشکی قانونی خوزستان از کاهش آمار فوتیهای تصادفات از ابتدای سال تاکنون در استان خوزستان نسبت به سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۵۷۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹ 28 February 2018

دکتر فرزاد حسینی در جلسه شورای ترافیک که امروز( 9 اسفندماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه رتبه استان خوزستان در آمار فوتی تصادفات نسبت به سال گذشته بهتر شده است، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون خوزستان 641 متوفی در تصادفات داشته که این رقم در سال گذشته در این بازه زمانی 775 نفر بوده است یعنی تاکنون کاهش 15.1 درصدی متوفی در تصادفات را به دست آورده ایم.

وی افزود: در حال حاضر خوزستان در فوتیهای تصادفات برون شهری رتبه هفتم کشور و در فوتیهای تصادفات درون شهری رتبه ششم کشور را دارد و در کل در رتبه هفتم کشور قرار داریم. این در حالی است که در سال گذشته در رتبه ششم قرار داشتیم بنابراین نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری پیدا کرده‌ایم.

مدیرکل پزشکی قانونی خوزستان با تشریح کاهش آمار فوتی در حوزه های مختلف ادامه داد: آمار متوفی در تصادفات حوزه درون شهری در سال 95 در این مقطع 234 نفر بود اما در سال جاری 184 متوفی داریم که حدود 21 درصد کاهش متوفی نسبت به سال گذشته در تصادفات درون شهری داشته ایم. همچنین در تصادفات برون شهری در سال گذشته 465 نفر متوفی داشتیم که این رقم در سال جاری تاکنون به 424 نفر رسیده است و در واقع حدود 8 درصد کاهش متوفی در تصادفات برون شهری داشته ایم.

حسینی تصریح کرد: بیشترین کاهش فوتی تصادفات را در جاده‌های روستایی شاهد بوده ایم که از 55 متوفی در مدت مشابه سال گذشته به 31 متوفی رسیده است.

وی تصریح کرد: میران کاهش متوفی در تصادفات درون شهری بیشتر از کاهش تلفات در تصادفات برون شهری بوده است. اما با این حال استان‌های دیگر نیز این کاهش را داشته‌اند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار