معاون سیاسی استاندار ایلام؛
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت:مدیران باید قدرشناس این مردم باشند زیرا این نظام متعلق به آنان بوده و باید در راستای خدمت به مردم تلاش کنند.
کد خبر: ۵۷۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 01 March 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری در نشست صیانت از حقوق شهروندی اظهار کرد: ساده سازی، تسهیل امور مردم و اطلاع رسانی، پیگیری مسائل و مشکلات آنان از اقدام های مسئولان است که در راستای احترام به شهروندان باید به خوبی انجام گیرد.

وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی مکلف به رعایت حقوق شهروندی هستند، مدیران باید قدرشناس این مردم باشند زیرا این نظام متعلق به آنان بوده و باید در راستای خدمت به مردم تلاش کنند.

نوذری به بازدید سر زده از دستگاه ها در زمینه بررسی رعایت حقوق شهروندی خبر داد و گفت: سرگردانی مردم در دستگاه های اجرایی برای پیگیری کار اداری موجب بدبینی و نارضایتی به نظام شود.

وی افزود: مدیران دستگاه ها باید به دنبال انجام کار مردم باشند زیرا فلسفه حضور مسئولان در نظام خدمت به مردم و حفظ شان و کرامت آنان و صیانت از حقوق شهروندی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در ادامه به فرا رسیدن عید باستانی نوروز اشاره کرد و گفت: ایام نوروز بهترین فرصت برای جذب گردشگران و تفرج کنندگان و معرفی جاذبه های گردشگری استان است که باید از ان به نحو مطلوبی در راستای معرفی بیشتر استان جذاب ایلام که از موهبت طبیعتی بی نظیر برخوردار است، استفاده کرد.

نوذری افزود: مردم ایلام همچنین به عنوان میزبانان مهمانان اربعین باید با همکاری دستگاه ها در راستای افزایش خدمات رسانی و تکمیل زیرساخت های گردشگری کمک کنند تا ظرفیت های ویژه استان ایلام مورد استفاده قرار گیرد و منجر به معرفی جاذبه های گردشگری شود.

وی به نقش موثر رسانه ها به ویژه صدا و سیما در معرفی بیشتر و بهتر جاذبه های گردشگری استان تاکید کرد.

وی همچنین از دستگاه های خدمت رسان و مرتبط خواست تا برنامه ریزی لازم را به منظور کاهش آسیب های چهارشنبه سوری انجام دهند و با اطلاع رسانی از طریق رسانه ها برای پیشگیری از آسیب های احتمالی و خطرات استفاده از مواد منفجره اقدام کنند.

نوذری همچنین به منظور افزایش شادابی و نشاط جوانان در ایام عید نوروز از اماکن ورزشی خواست که با نیم بها کردن هزینه های خود امکان استفاده از استخر و اماکن ورزشی برای تفرج کنندگان و جوانان در ایام نوروز را فراهم کنند.

سرپرست امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام نیز در این نشست گفت: دستگاه های اجرایی از 24 اسفندماه جاری تا 20 فروردین ماه 97 تمهیدات لازم را در راستای خدمات رسانی مناسب به گردشگران و مسافران نوروزی انجام دهند.

عهدیه طهماسبی اظهار کرد: شرکت های خدمات رسان نظیر اورژانس، مراکز درمانی، اب و فاضلاب ، شرکت گاز، شرکت نفت و کلیه بانک های عامل، شهرداری و صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی و گردشگری، هلال احمر، نیروی انتظامی و صدا و سیما تمهیدات لازم را در جهت خدمات رسانی به مردم و مسافران نوروزی انجام دهند./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار