مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: اگر گزارشی از نوزادفروشی در استان به دست ما برسد در کوتاه‌ترین زمان ممکن از طریق دستگاه قضایی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.داریوش بیات‌ نژاد در خصوص اینکه آیا آماری از نوزادفروشی در کرج وجود دارد یا خیر گفت: حرف‌هایی از نوزادفروشی در کرج شنیده می‌شود اما هنوز مصادیقی از این موضوع برای ما محرز نشده است.
کد خبر: ۵۷۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 05 March 2018

نوزاد فروشی هم شایعه بود!

 

به گزارش تابناک : چندی است که شایعه نوزاد فروشی در استان البرز به گوش میرسد و مشکلات یکی پس از دیگری رونمایی میشود . اما مسئولین این دغدغه را تا هنگامی که گزارشی به دست آنان نرسیده باشد را احساس نکرده و در گفتگوی خود اظهار دارند که (هنوز گزارشی از نوزاد فروشی در استان به دستشان نرسیده است ) . البته بعید نیست این شایعه هم مثل همه شایعه هایی که این روز ها به گوش میرسد کذب باشد ولی تنها حسن این شایعه ها این است که علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: اگر گزارشی از نوزادفروشی در استان به دست ما برسد در کوتاه‌ترین زمان ممکن از طریق دستگاه قضایی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

داریوش بیات‌ نژاد در خصوص اینکه آیا آماری از نوزادفروشی در کرج وجود دارد یا خیر گفت: حرف‌هایی از نوزادفروشی در کرج شنیده می‌شود اما هنوز مصادیقی از این موضوع برای ما محرز نشده است.

بیات‌نژاد افزود: آن‌چیزی که در این خصوص برای ما اهمیت زیادی دارد، بحث تعیین تکلیف آینده این بچه‌ها در صورت وجود قضیه است، در همین راستا تسهیلاتی فراهم شده تا موارد بدون شناسنامه صاحب شناسنامه شوند.

وی با بیان اینکه این تسهیلات فراهم شده اما به طور مشخص و مصداقی بحث نوزادفروشی برای ما محرز نشده است، تاکید کرد:  اگر گزارشی از نوزادفروشی در استان به دست ما برسد در کوتاه‌ترین زمان ممکن از طریق دستگاه قضایی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

این مسئول در خصوص اینکه آیا آماری از کودکان بدون شناسنامه در استان البرز وجود دارد یا خیر نیز اعلام کرد: آماری مشخصی در اختیار ما نیست اما مواردی بودند که با مراجعه و طی مراحل لازم صاحب شناسنامه شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار