رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت فرماندهی انتظامی خوزستان بابیان اینکه فروش و نگهداری مواد محترقه منفجره ممنوع است، گفت: در صورت تبدیل کاربری انبارها به تولید و نگهداری مواد محترقه، انبار فوق پلمب‌شده و جواز آن به‌صورت دائم ابطال می‌شود.
کد خبر: ۵۷۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 05 March 2018

سرهنگ منصور نورآبادی بابیان اینکه فروش و نگهداری مواد محترقه منفجره ممنوع است، اظهار کرد: در صورت تبدیل کاربری انبارها به تولید و نگهداری مواد محترقه، انبار فوق پلمب‌شده و جواز آن به‌صورت دائم ابطال می‌شود.

وی افزود: صنوف توجیه شده‌اند تا از فروش و عرضه مواد اولیه محترقه، منفجره و همچنین خریدوفروش هرگونه مواد محترقه وارداتی قاچاق، صنعتی یا دست‌ساز خودداری کنند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت فرماندهی انتظامی استان خوزستان بیان کرد: به‌تمامی مغازه‌های رنگ‌فروشی، خرازی‌ها، سوپرمارکت‌ها و انباردارها در استان خوزستان تأکید شده است که حق نگهداری مواد محترقه و آتش‌زا ندارند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون به 12 واحد صنفی متخلف اخطار تعطیلی داده‌شده است، اظهار کرد: در صورت مشاهده تخلفی در این زمینه برابر قانون اقدام می‌شود و مالکان انبارهایی که محل خود را به نگهداری و تولید این نوع مواد تبدیل کنند با پلمپ و ابطال دائمی جواز مواجه خواهند شد.

تمهیدات امنیتی در ارتباط با فروشندگان مواد محترقه برخورد پلیس با فروشندگان مواد محترقه در استان خوزستان تشدید می‌شود.

سرهنگ نورآبادی گفت: با توجه به حوادث تلخ سال‌های گذشته پلیس نظارت بر اماکن خوزستان با جدیت بیشتری نسبت اقدامات پیشگیرانه در روزهای پایانی سال جاری اهتمام خواهد داشت.

وی بابیان اینکه با تلاش‌های انجام‌شده و هماهنگی کامل بین دستگاه قضایی، انتظامی و امنیتی وضعیت مطلوبی در حوزه‌های قضایی خوزستان را شاهد هستیم، افزود: عزم دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان جدی است.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان افزود: حوادثی که بسیاری از عزیزان و فرزندان خانواده‌ها را در یک‌شب تحت عنوان چهارشنبه آخر سال به گام مرگ کشانده یا دچار نقص عضو نموده است.

سرهنگ نورآبادی با اشاره بر غیراستاندارد بودن مواد محترقه‌ای به‌صورت قاچاق توسط برخی افراد سودجو وارد ‌کشور و استان ما نیز می‌گردد، تأکید کرد: ما از ماه‌ها قبل با برگزاری جلسات متعدد با مسئولان اصناف و اتحادیه‌های مرتبط با موضوع چهارشنبه آخر سال ضمن توجیه مسئولان امر و تنظیم صورت‌جلسات اداری تمهیدات امنیتی با همکاری مساعد صنوف به‌عمل‌آمده است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت فرماندهی انتظامی استان خوزستان از تمامی شهروندان خواست در صورت مشاهده تحرکات مشکوک و موارد تخلف در سطح صنوف با شماره 33730358 آماده دریافت گزارشات مردمی هست.

سرهنگ نورآبادی ادامه داد: با بالا بردن آگاهی مردم کاهش چشم‌گیری در وقوع جرائم رخ می‌دهد چراکه آموزش بهترین راهکار در پیشگیری از وقوع جرم است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار