مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش در دیدار با مدیران آژانس‌های حمل و نقل عمومی کیش عنوان کرد: کیش با داشتن فرهنگ ترافیکی و سامانه مناسب حمل و نقل عمومی می‌تواند به ویترین و پایلوت این حوزه در کشور تبدیل شود.
کد خبر: ۵۷۵۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ 07 March 2018

به گزارش تابناک : محمدرضا محمدی روز سه شنبه در نشست با مدیران آژانس های حمل و نقل جزیره کیش با تاکید بر اینکه رضایتمندی ساکنان و گردشگران کیش از خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی کیش در اولویت قرار دارد، افزود: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز ، تمامی آژانس ها باید در این راه تمام همت و تلاش خود را بکار گیرند و نواقص موجود را مرتفع سازند.
وی اظهار کرد: بیش از یک هزار نفر نیز بطور مستقیم و غیر مستقیم در حواشی حمل و نقل جزیره از جمله بخش اداری، تعمیرگاه ها و سایر مشاغل مرتبط در این حوزه به فعالیت مشغول هستند.
مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش افزود: در این راستا این ناوگان باید در راستای ایجاد رضایتمندی شهروندان در رفع مشکلات موجود تلاش کند.
محمدی گفت: سامان دهی و تامین بسترهای اجتماعی و فردی مورد نیاز رانندگان حمل و نقل عمومی جزیره باید از سوی مدیران آژانس ها ایجاد شود تا روند بهبود این بخش از خدمات رسانی جزیره را شاهد باشیم.
محمدی کیفیت پایین خودروهای عمومی و ایجاد آلودگی هوا و محیط زیست را از جمله مشکلات صنعت حمل و نقل عمومی سرزمین اصلی دانست و گفت: در جزیره کیش مشکلی در این حوزه وجود ندارد.
مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش سیمای ظاهری خودروها را از نظر نظافت برای جزیره کیش با اهمیت خواند و افزود: در تردد و ظاهر خودروها باید تمامی استانداردها رعایت شود.
وی با اعلام اینکه در ایام پر تردد نوروز تعداد 40 دستگاه مینی بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی کیش افزوده می شود، تصریح کرد: در این ایام بیشترین خدمات را ناوگان حمل و نقل جزیره از بدو ورود گردشگران ، ارائه می کنند. لذا باید در ارائه خدمات مطلوب به گردشگران کوشا بود.
محمدی با بیان اینکه در یک ماه گذشته مدیری توانمند برای مدیریت حمل و نقل عمومی کیش منصوب شده است، بیان کرد: این تغییرات با هدف سامان دهی ، ایجاد ضوابط مناسب و ارتقاء سطح خدمات رسانی این حوزه به وجود آمد و این تغییرات را می‌توان فرصتی برای هم افزایی و تبادل نظر با مدیران آژانس های حمل و نقل دانست.
افزایش تعداد ایستگاه های مینی بوس، کارگذاری تابلوهای ایستگاه مینی بوس در معابر، بهبود نظافت داخل خودروها، جلوگیری از تردد و جابجایی مسافر توسط خودروهای شخصی و بدون مجوز، بیمه رانندگان، انتخاب زمان مناسب برای برنامه افزایش کرایه ها در سال، ارائه تسهیلات به منظور جایگزینی تعداد 70 خودرو جدید در ناوگان حمل و نقل، حذف تریپ، تغییر برخی قوانین مربوط به تاکسی های زرد، سفید و مینی بوس ها، ایجاد آشیانه برای تاکسی های خطی در مرکز شهر وارائه تسهیلات برای استفاده رانندگان از اماکن ورزشی جزیره، از جمله مواردی بود که از سوی مدیران آژانس ها در این نشست عنوان شد.
750 راننده در ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره کیش مشغول خدمات دهی به شهروندان هستند.
سالانه بیش از یک میلیون و 700 هزار گردشگر داخلی و خارجی از این جزیره مرجانی بازدید و از ظرفیت های مختلف طبیعی ،تفریحی و گردشگری آن استفاده می کنند.
جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است و از نظر تقسیم بندی سیاسی و اداری کشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.

 

 

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار