در 11 ماهه 96؛ پرداخت 19216 فقره تسهیلات توسط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت خراسان رضوی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت خراسان رضوی در 11 ماهه امسال 19 هزار و 216 فقره تسهیلات در بخش های کارگشایی، خودکفایی و مسکن به مددجویان و اقشار نیازمند اعطا کرده است.
کد خبر: ۵۷۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹ 07 March 2018
به گزارش تابناک : محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به چهار دهه خدمت این نهاد و گستردگی فعالیت های کمیته امداد گفت: با مدنظر قرار دادن رویکرد توانمندسازی و ایجاد بستر اشتغال در دهه اخیر، خوشبختانه امسال شاهد افزایش خروج مددجویان از چرخه حمایتی بودیم.
مسعودیان راد به دو برابر شدن تسهیلات اشتغال  این نهاد در امسال نسبت به سال 95  اشاره کرد و ادامه داد: اعتبار اشتغال زایی این نهاد از 67 میلیارد تومان سال گذشته، به 143 میلیارد تومان درامسال افزایش پیدا کرده که امسال تاکنون 80 درصد اعتبار جذب شده است و امیدواریم تا پایان اسال 96 شاهد جذب بیشتری باشیم.
وی با اشاره به اینکه یکی از روش های عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی ایجاد اشتغال است بیان کرد: کمیته امداد در بحث  اشتغال به صورت فرایندی اقدام می کند که این امور به صورت متصل اجرا می شود و شامل مشاوره شغلی، ارائه تسهیلات قرض الحسنه و نظارت پنج ساله بر طرح ها است.
همچنین در این مراسم اسماعیل رحمانی خاکی، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان با اشاره به فعالیت این صندوق از آبان ماه سال گذشته در استان اشاره کرد و گفت: هدف از تاسیس این صندوق ترویج فرهنگ و سنت قرض الحسنه و بانکداری اسلامی است .
وی اعطای تسهیلات اشتغال زایی، کارگشایی و مسکن توسط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت را عنوان کرد و ادامه داد: در 11 ماهه امسال 19 هزار و 216 فقره وام با اعتبار بیش از 78 میلیارد تومان پرداخت شده است که این امر نشان از رشد 98 درصدی پرداخت تسهیلات نسبت به سال 95 را نشان می دهد.
رحمانی با اعلام اینکه در 11 ماهه امسال 175 هزار و 380 مورد سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت صورت گرفته است گفت: ارزش ريالی این میزان سپرده گذاری بیش از 76 میلیارد و 700 میلیون تومان است.
شایان ذکراست درحاشیه این جلسه نمایشگاه دستآوردهای مددجویان فعال در طرح های اشتغال وخودکفایی این نهاد برگزار ومورد بازدید وتحسین بازدید کنندگان و مدیران بانک های عامل استان خراسان رضوی قرار گرفت.
 
 
 
منبع : گیتی آنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار