استاندار البرز از رشد دو برابری میزان تعهدات اشتغال زایی در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۷۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴ 09 March 2018

به گزارش تابناک : استاندار البرز در نشست اقتصادمقاومتی با اشاره به تحقق شعار اقتصادمقاومتی در استان و رشد اشتغال زایی گفت: با اینکه سقف تعهدات شغلی استان البرز ۳۳هزار فرصت اشتغالزایی بود و شاهد رشد دو برابری این تعهد هستیم؛ گفت: طبق آخرین آمار ثبت شده در سامانه کار از ۵۲هزار و ۲۳۰نفر گذر کرده ایم و از تعهدات استانی پیش بینی شده امروز به تعداد ۶۰ هزار شغل نزدیک می شویم.
استاندار البرز گفت: در هر جلسه از ستاد اقتصاد مقاومتی برگی دیگر از تعهدات محقق شده البرز در ایجاد فرصت های شغلی رو می شود؛ طبق آخرین آمارهای ثبت شده در سامانه؛ از ۵۲هزار و ۲۳۰نفر فرصت شغلی گذر کرده و از تعهدات استانی به رقم ۶۰هزار شغل نزدیک می شویم.
رشد اشتغال زایی امید و آرامش را برای مردم به ارمغان می آورد.
وی با اشاره به اینکه سقف تعهد پیش بینی شده ۳۳هزار فرصت شغلی بوده است؛ افزود: این روند حاکی حرکت کارآفرینان و بخش خصوصی و دیگر مسئولان استانی است که امید و آرامش را برای مردم به ارمغان می آورد.
استاندارالبرز در بخش دیگری با اشاره به تعیین تکلیف نهایی وضعیت فرمانداران در شهرستان ها گفت: همه فرمانداران موظف هستند در بخش اقتصادی برنامه داشته باشند و از فرصت اقتصادی استفاده کنند؛ هر چند ماهیت کار فرمانداران رسیدگی به امور اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است؛ اما اقتصاد مشی اصلی آنها خواهد بود.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج گفتمان اقتصادمقاومتی از دریچه رسانه ملی گفت: برای گفتمان سازی اقتصادمقاومتی دستگاه های عضو باید فعال شوند و خود در این زمینه برنامه ساز و تهیه کننده باشند.
دکتر نجفی گفت: تولیدکنندگان و صادرکنندگان باید از فرصت های صداوسیما استفاده کنند و فرصت های تولیدی خود را مطرح و معرفی کنند. به گزارش صدا و سیما ، رییس سازمان برنامه و بودجه در این نشست به اختصاص ۱درصد از درآمد ادارات دولتی به صدا و سیما استان در سال آینده تاکید کرد .
در این نشست فعالیت صداوسیمای البرز در راستای اقتصاد مقاومتی بررسی و عملکرد این اداره کل در راستای اقتصادمقاومتی خوب و مثبت ارزیابی شد.
استاندار البرز در پایان این جلسه فراهم شدن پویایی برای همه بخش ها تاکید کرد و افزود: این امر نیز منحصر به این کارگروه ها و ستادها نیست؛ همه باید از این فرصت ها استفاده کنند.

 

 

 

منبع : تصویرروز 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار