مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم خبر داد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه برنامه برخورد با پنج هزار انشعاب پرمصرف را در استان قم در دستور کار داریم گفت: برخورد شدید با انشعاب‌های غیرمجاز و پرمصرف را دنبال می‌کنیم، مشترکان پرمصرف را جریمه خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۷۷۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸ 10 March 2018

به گزارش تابناک قم، علی جان صادق پور با اشاره به مساله فرسودگی شبکه انتقال آب شهر قم اظهار کرد: 19 درصد آب در شبکه انتقال و توزیع در قم به دلیل فرسودگی شبکه آب هدر می‌رود، البته شهر قم در زمینه کاهش دادن آمار هدر رفت آب در شبکه انتقال و توزیع در کشور پیشتاز است.

وی ادامه داد: میزان هدر رفت آب در شبکه انتقال و توزیع در استان قم کمتر از میانگین کشوری است، میزان این هدر رفت در کشور بین 25 تا 30 درصد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه برنامه برخورد با پنج هزار انشعاب پرمصرف را در استان قم در دستور کار داریم افزود: برخورد شدید با انشعاب‌های غیرمجاز و پرمصرف را دنبال می‌کنیم، مشترکان پرمصرف را جریمه خواهیم کرد و در صورت عدم پرداخت جریمه، انشعاب‌های آب آن‌ها را جمع می‌کنیم.

صادق پور سیاست شرکت آب و فاضلاب استان قم را برخورد با انشعابات غیرمجاز دانست و تصریح کرد: این شرکت در سال آینده هم این سیاست را ادامه خواهد داد و انشعابات غیرمجاز آب را در قم جمع آوری خواهد کرد.

وی ادامه داد: مصرف آب استان قم در سال 96 نسبت به سال 95، حدود سه درصد افزایش پیدا کرد که این اتفاق خوبی نیست، از سوی دیگر امسال شاهد کاهش نزولات جوی در استان قم بودیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم افزود: محل تامین آب موردنیاز فضای سبز شهر قم از شبکه انتقال آب شهر و نیز بخشی از پساب فاضلاب است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مشکلی برای تامین آب مورد نیاز استان قم در سال آینده نداریم، اما اگر همین روند کنونی کاهش نزولات آسمانی در استان ادامه پیدا کند، در آینده با مشکلاتی برای تامین آب موردنیاز مردم این استان مواجه خواهیم شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار