رئیس جمهور روسیه از آمادگی کشورش برای مذاکره درخصوص هر موضوعی خبر داد.
کد خبر: ۵۷۷۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ 10 March 2018

به گزارش تابناک : «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه اظهار داشت که مسکو همیشه آماده گفتگو در مورد مسائل مختلف است. این مسائل، شامل مسائل موشکی، فضای مجازی و مبارزه با تروریسم است.

پوتین درمورد رابطه روسیه و آمریکا گفت: ما آماده ایم تا در آرامش، صحبت کنیم و همه مسائل را حل کنیم. رییس جمهور فعلی آمریکا می‌خواهد این کار را انجام دهد، اما قدرت‌هایی وجود دارد که مانع از انجام آن می‌شوند.

وی موضوع دخالت روسیه در انتخابات آمریکا را به شدت رد کرد و گفت: روسیه اصلا چنین هدفی نداشته و ندارد. ممکن است چنین بحث‌هایی برای یک کاندیدای خاص مورد استفاده باشد و نه برای روسیه.

پوتین با اشاره به اوضاع سوریه، به ویژه اتهامات مربوط به سلاح‌های شیمیایی که ادعا شده توسط دولت سوریه مورد استفاده قرار گرفته است، افزود: مسئولیت انجام این جنایات بر عهده گروه‌های افراطی است. این نتیجه اعمال جنایتکاران و عناصر رادیکال و تروریست‌هایی است که این جنایات را برای تحت فشار قرار دادن رئیس جمهور سوریه انجام می‌دهند. اخبار مربوط به استفاده دمشق از سلاح شیمیایی، نادرست است.

رئیس جمهور روسیه در پاسخ به این که آیا در قانون اساسی روسیه تغییری به وجود خواهد آمد یا خیر، اظهار داشت که من برنامه‌ای برای اصلاح قانون اساسی ندارم.

 

 

 

منبع : دانشجو 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار