به گفته منابع آمریکا احتمالا دولت آمریکا وکیل سابق بیل کلینتون رئیس جمهور پیشین این کشور را برای همکاری در زمینه پرونده مربوط به دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به کار بگیرد.
کد خبر: ۵۷۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 11 March 2018

به گزارش تابناک  : «ایمت فلود» وکیل معروف آمریکایی که در پرونده رسوایی جنسی «بیل کلینتون» رئیس جمهور پیشین آمریکا با او همکاری کرده بود حالا از دولت ترامپ پیشنهاد کار دریافت کرده است.

یک منبع آگاه گفته که فلود هفته گذشته در کاخ سفید با دونالد ترامپ دیدار کرده و ممکن است برای مشاوره حقوقی دادن به ترامپ در خصوص پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا انتخاب شود.

یک منبع دیگر تأکید کرده است که این دیدار هنگامی صورت گرفته که تیم حقوقی ترامپ در حال مذاکره با «رابرت مولر» بازپرس ویژه پرونده دخالت روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ است تا امکان دیدار احتمالی او ترامپ فراهم شود.

اخیرا رابرت مولر اعلام کرده که طی یک ماه گذشته علیه ۱۳ شهروند روسی و سه گروه روسی برای دخالت در انتخابات اقامه دعوی کرده و آنها را در مورد معاملات تجاری نشان تجاری ترامپ در روسیه و نیز سفر شخص آقای ترامپ به مسکو در سال ۲۰۱۳ مورد پرسش قرار داده است.

ایمت فلود در جریان ماجرای پرونده رسوایی جنسی بیل کلینتون با «مونیکا لوینسکی» کارآموز کاخ سفید که به مونیکا گیت معروف است و به استیضاح کلینتون منجر شده بود به او مشاوره می داد. کلینتون در سال ۱۹۹۹ و در دومین دوره ریاست جمهوری اش تنها با یک رأی اضافی توانست از برکناری نجات پیدا کند.

 

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار