با اصلاح بودجه ۹۷
با اصلاح بودجه سال 97 روند اجرای پروژه انتقال آب سد طالقان تسهیل می‌یابد و آب با کیفیت و مطمئن در اختیار مردم استان قزوین قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۵۷۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 12 March 2018

به گزارش تابناک البرز معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: با توجه به وجود شهرک صنعتی کاسپین دو و شهرک دانشگاهی، می‌طلبد شهرداری آبیک به صورت مشارکتی با این شهرک‌ها نسبت به احداث پل روگذر در ورودی اتوبان اقدام کند.


علی فرخزاد ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات و پروژه‌های شهری آبیک در سالن اجتماعات شهرداری این شهر اظهار داشت: با اصلاح بودجه سال 97 روند اجرای پروژه انتقال آب سد طالقان تسهیل می‌یابد و آب با کیفیت و مطمئن در اختیار مردم استان قزوین قرار می‌گیرد.

وی افزود: از شورای شهر و شهرداری آبیک درخواست می‌شود با شرکت آب و فاضلاب برای اجرای تبصره 2 و3 مساعدت و همراهی داشته باشند و در اجرای شبکه فاضلاب و دادن مجوزها به این شرکت کمک کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: مسؤولان اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین برای جنگل‌کاری و درختکاری پیگیری‌های مستمر صورت گرفته و اعتباراتی را هم از سفر رئیس جمهور به استان قزوین تحقق یافته است.

فرخزاد اضافه کرد: از شهرداری آبیک درخواست می‌شود طرح و مستندات پارک جنگلی 86 هکتاری را به اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین ارائه دهند تا حریم شهر آبیک درختکاری انجام شود.

وی با اشاره به اراضی قولنامه‌ای در بیشتر شهرهای استان قزوین خاطرنشان کرد: 10 ماهه پیش صورت جلسه‌ای در دفتر فنی استانداری قزوین تنظیم شده بود که طی سه ماه از سوی شهرداری‌ها برای اراضی قولنامه‌ای پروانه صادر می‌شد که از سوی مسؤولان قضایی اجرای این امر به دلیل وجود اراضی دولتی متوقف شد که ارسال پرونده‌ها به کمیسیون ماده پنج هم کنسل شد.

این مسؤول اذعان کرد: در جلسه حفظ حقوق بیت‌المال و اراضی دولتی، موضوع اراضی قولنامه‌ای در شهرهای مختلف استان قزوین مطرح شده که پس از أخذ تصمیم و تدبیر مناسب تلاش می‌شود مشکل بیشتر شهرداری در این زمینه رفع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین افزود: با توجه به وجود شهرک صنعتی کاسپین دو و شهرک دانشگاهی که می‌طلبد شهرداری آبیک به صورت مشارکتی با این شهرک‌ها نسبت به احداث پل روگذر در ورودی اتوبان اقدام کرده و هزینه ساخت این پل به صورت مشترک تأمین شود.

فرخزاد ادامه داد: با احداث سه حلقه چاه جدید در آبیک که در دست اقدام است، چاه‌های که از رده خارج می‌شود امتیاز آب این چاه‌ها از شرکت آب و فاضلاب شهری به شهرداری انتقال می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار