چند سال پیش و بعد از بازی ایران – ازبکستان که با شکست یک بر صفر ایران همراه بود مهدی رحمتی از انتقادهای کی روش دلش گرفت و در یک تصمیم احساسی گفت که به طور موقت از تیم ملی خداحافظی می کند.
کد خبر: ۵۷۸۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ 12 March 2018

به گزارش تابناک : مهدی رحمتی به خاطر فشار بازی ها کمی خسته و ناراحت شده بود و گفت می رود. البته به صورت موقت. شاید پیش خود فکر می کرد تیم ملی از سه بازی سخت آینده امتیاز نخواهد گرفت و با حذف تیم ملی کی روش هم می رود و او بعد از استراحت با حضور مربی جدید به تیم ملی برمی گردد.


اما کی روش برای همیشه به مهدی رحمتی مرخصی داد. کی روش در محفلی گفته بود تیم ملی خونه خاله نیست که هر وقت بازیکن خسته شد برود و هر وقت دوست داشت برگردد. بازیکن باید سرباز تیم ملی باشد و تا زمانی که تیم ملی به او نیاز دارد همیشه و در هر شرایطی آماده باشد.


حق با کی روش بود و در ادامه مهدی رحمتی هر چه تلاش کرد به تیم ملی برنگشت و البته امروز با این واقعیت کنار آمده که جایی در تیم ملی ندارد و انصافا بعد از خداحافظی موقت از تیم ملی که تبدیل به خداحافظی ابدی شد مهره خوبی برای استقلال بود و هنوز هم هست.


مشابه این اتفاق را عادل غلامی در تیم ملی والیبال رقم زد. عادل غلامی در صفحه ی اینستاگرامش از تیم ملی خداحافظی کرد و گفته بود از این پس می خواهد بیشتر با همسر و بچه اش وقت بگذارد! اما امروز گفته شد خداحافظی عادل غلامی از تیم ملی موقت است و او دوباره به تیم ملی برمی گردد. خودش هم این خبر را تایید کرد و گفت با سرمربی خارجی صحبت کرده و قرار شده مدتی استراحت کند و دوباره هر وقت تیم ملی به او نیاز داشت به تیم ملی برگردد.


بی شک اگر کی روش بود مثل کولاکوویچ برای عادل غلامی تصمیم نمی گرفت و برای همیشه به او مرخصی می داد.


بهترین دستاورد حضور کی روش در تیم ملی این است که دیگر هیچ کس برای تیم ملی کلاس نمی گذارد و رئیس فدراسیون فوتبال مجبور نیست برای دعوت از بازیکن به خارج از کشور سفر کند. همه تشنه بازی در تیم ملی هستند و نگرانی اشان عدم دعوت به تیم ملی است.

 

 

 

منبع : روزنو 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار