سرانه ورزشی به یک متر افزایش رسیده است
سرانه ورزشی شهرستان ساوجبلاغ به یک متر رسیده که به گفته فرماندار اتفاق خوبی است و امکانات ورزشی می تواند به اندازه کافی در اختیار همه علاقمندان قرار گیرد.
کد خبر: ۵۷۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ 12 March 2018

به گزارش تابناک البرزُ‌ فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان باید نگاه ویژه‌تری به این شهرستان داشته باشد، گفت: سرانه ورزشی دراین شهرستان به یک متر رسیده که اتفاق خوبی است و امکانات ورزشی می تواند به اندازه کافی در اختیار همه علاقمندان قرار گیرد.

ابولقاسم پالیزگیر روز دوشنبه در نشست شورای ورزش شهرستان ساوجبلاغ افزود: شهرستان ساوجبلاغ با وجود جوانان برومند زمینه پرورش قهرمانان بسیاری را دارد و ما وظیفه داریم این شرایط را بیشتر از گذشته ایجاد کنیم.


فرماندار ساوجبلاغ بیان کرد: باید همه ارگان‌ها با اداره ورزش و جوانان همراه باشند تا محدودیت‌ها هرچند در حد کم جبران شود. اماکن ورزشی موجود باید در اختیار علاقمندان قرار گیرد تا بتوان به نحو احسن از داشته‌ها بهره برداری کرد.
وی افزود: وی گفت: مجموعه فرمانداری ساوجبلاغ نیز از تمام توان و امکانات برای خشنودی جامعه ورزش و جوان بهره می‌برد تا بتوانیم همگام و همسو با ورزش به شهرمان خدمت کنیم.


پالیزگیر از سرمایه گذاری یک شرکت بزرگ تولید تجهیزات ورزشی در این شهرستان خبر داد و گفت با استقرار این واحد بیش از 2 هزار و 700 شغل بصورت مستقیم ایجاد می شود و زمینه حمایت از تیم های مختلف هم فراهم خواهد شد.


رییس اداره ورزش و جوانان ساوجبلاغ نیز به تشریح اقدامات این اداره در سال 96 پرداخت و گفت برای سال 97برنامه ویژه ای را داریم تا به بخش ورزش در حوزه های مختلف رونق بیشتری بدهیم.


جواد روستا کاری افزود: سالن های ورزشی که با استفاده از دارو سراغ جوانان بروند بدون هیچ معطلی نسبت به ابطال پروانه و پلمپ محل اقدام خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار